לפי דיווח של שאמס צ'ארניה מ-ESPN, טריי יאנג ימשיך בוושינגטון וויזארדס גם בשנים הקרובות. הרכז בן ה-27, שהפך לשחקן חופשי לאחר שוויתר על אופציית השחקן שלו לעונה הבאה, סיכם על חוזה חדש לארבע שנים בשווי כ-212 מיליון דולר, הכולל אופציית שחקן לעונה האחרונה.
יאנג ויתר על אופציית השחקן שלו בשווי 49 מיליון דולר לעונת 2026/27, ובחר להתחייב לטווח ארוך למועדון מהבירה. החוזה החדש אמנם נמוך מהמקסימום שהיה יכול לקבל מוושינגטון, אך זהה לסכום המקסימלי שהיה יכול להשיג בשוק החופשי מקבוצות אחרות.
עוד דווח כי יאנג היה נחוש להישאר בוושינגטון, לאחר שביקש בחודש ינואר לעבור לוויזארדס בלבד. במועדון רואים בו את אחד מעמודי התווך של הפרויקט החדש, לצד אנתוני דייויס והגרעין הצעיר של הקבוצה, ומאמינים כי הוא יוכל להוביל אותה בחזרה למאבק על מקום בפלייאוף כבר בעונה הקרובה.
יאנג הגיע לוושינגטון במהלך העונה החולפת לאחר שעזב את אטלנטה הוקס, אך הספיק לשחק חמישה משחקים בלבד במדי קבוצתו החדשה. למרות זאת, בוויזארדס התרשמו מההשפעה שלו על המשחק ומהיכולת שלו לנהל את ההתקפה, ולכן פעלו במהירות כדי להבטיח את הישארותו באמצעות חוזה ארוך טווח.
כעת, לאחר שהבטיח את עתידו בבירה, יאנג ינסה להחזיר את עצמו לקדמת הבמה של ה-NBA ולהצדיק את האמון שקיבל מהוויזארדס. בוושינגטון מקווים כי השילוב בינו לבין אנתוני דייויס והסגל הצעיר יספיק כדי להפוך את הקבוצה למועמדת לגיטימית לפלייאוף כבר בעונת 2026/27.