על אף שזכתה באליפות הליגה הלאומית בכדורסל נשים, בני יהודה כבר חשבה שלא תוכל לעלות לליגת העל, אך אז הגיע טוויסט בעלילה.
כזכור, הכתומות גברו 0:2 על א.ס רמת השרון בסדרת גמר הפלייאוף בלאומית, אך מנהלת הליגה והבקרה התקציבית הודיעו למועדון כי הוא לא עמד בתנאי הסף הכלכליים של ליגת העל.
למעשה, סגנית האלופה מליגת המשנה, רמה"ש, כבר קיבלה מכתב ובו נאמר לה כי הכרטיס לליגה הבכירה עבר אליה, וכי עליה להציג את כל האישורים והאסמכתאות לעמידה בתנאים עד ה-25.6, כלומר מחר (חמישי).
אלא שמספר ימים לאחר מכן, בני יהודה קיבלה לבקשתה ארכה מיוחדת, ועמדה בדדליין. הכתומות הציגו את כל האישורים הנדרשים, כולל תקציב מינימום של 2 מיליון שקלים. המועדון משכונת התקווה כבר קיבל את אישור הבקרה, וצפוי לשוב לליגת העל.