קובי רפואה קרוב לחזור לכדורגל, והוא הולך לעשות את זה באחד מהפרויקטים המסקרנים בליגות הנמוכות בשנים האחרונות. המאמן מתקרב למינויו למנהל המקצועי של בני אילת מליגה ב', כשכעת פרטי ההצעה שהוגשה לו נחשפים, במה שיהפוך אותו לאחד מהמשתכרים הגבוהים בתולדות ליגה ב'.
מי שצפוי לרכוש את אילת הוא איש העסקים האשקלוני, דוד וטורי, שאמור להכנס כבעלים של הקבוצה הבוגרת ושל מחלקת הנוער, והוא זה שמנהל את המגעים מול עורך הדין אמיר כהן, נציגו של רפואה שסוגר את העסקה, שתהיה יוצאת דופן במונחי ליגה ב', אבל הגיעה מתוך רצון להחזיר את הקבוצה מהעיר הדרומית לקדמת הבמה.