חצי מיליון ש"ח: הקמפיין של איגוד הקשתות

האיגוד פנה לציבור הרחב על מנת לגייס כספים: "רוצים להביא גאווה לישראל"

רותם פלדברג
רותם פלדברג
Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א
למרות ההצלחה במשחקים האולימפיים בפריז עם שני קשתים שייצגו את ישראל, רועי דרור ומיכאלה משה, איגוד הקשתות בבעיה. האיגוד נאלץ לפנות לציבור הרחב לגיוס כספים על מנת להמשיך את פעילותו ולפתח אותה, זאת בעקבות תקציבי הספורט, ובפרט לאיגוד שבשנים האחרונות פרץ לתודעה האולימפית בישראל.

"זהו צעד נדרש בהתפתחות האיגוד, מסביר גיא מצקין, מנכ"ל איגוד הקשתות. "לאור המצב הלא פשוט בארץ מבחינת תקציבי הספורט אנחנו רואים חשיבות עליונה להמשיך ולספק את התנאים המיטביים לנבחרות שלנו, על מנת להביא גאווה לישראל בעולם. הגיע הזמן לאפשר לכל מי שמאמין בספורט הישראלי להיות חלק מהמסע האולימפי". 

בשני הקמפיינים האולימפיים האחרונים הוכיח איגוד הקשתות כי הוא מסוגל להשיג תוצאות יוצאות דופן גם עם משאבים מוגבלים. רק בשנים האחרונות חזרו נציגי ונציגות נבחרת ישראל עם 60 מדליות בינלאומיות, 10 מדליות באליפויות אירופה בשנה האחרונה בלבד, וייצוג ישראל עם שני קשתים במשחקים האולימפיים בפריז. 

"ההישגים המרשימים של הספורטאים שלנו מדברים בעד עצמם," אומר גיא מצקין, מנכ"ל איגוד הקשתות. "אבל אנחנו לא מסתפקים בכך ומאמינים כי ניתן לכוון למדליה אולימפית כבר במשחקי לוס אנג'לס 2028".

הקמפיין נועד לתמוך בתוכנית ארוכת טווח לקראת המשחקים האולימפיים, הכוללת מחנות אימון בינלאומיים, תחרויות בחו"ל ותשתיות אימונים ברמה הגבוהה ביותר. כבר באוגוסט הקרוב צפויים 15 ספורטאים ישראלים להשתתף באליפות העולם לנוער, שם הם נחשבים למועמדים משמעותיים למדליות. "אנחנו רואים בקמפיין זה הזדמנות להרחיב את מעגל התומכים בספורט הישראלי ולהראות שהצלחה בזירה הבינלאומית היא משימה לאומית," מסכם מצקין. "הקשתות הישראלית הוכיחה שהיא יכולה להתחרות בצמרת העולמית, ועכשיו הגיע הזמן לקחת את זה צעד אחד קדימה".

קמפיין הגיוס מתקיים באתר JGIVE, והתרומות מוכרות לצורכי מס לפי סעיף 46. לחצו כאן כדי לתרום