צפו ברוח הישראלית. קמפיין ההסברה החדש
שר הספורט זוהר: "הקמפיין נועד להציג את הפנים היפות של ישראל"
מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה ומשרד התרבות והספורט משיקים קמפיין הסברה בינלאומי בשם "הרוח הישראלית".
הקמפיין ביוזמה משותפת של מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה ומשרד התרבות והספורט, נועד לעורר הזדהות וחיבור לישראל, בקרב ציבור במדינות המערב והעולם החופשי. הקמפיין מבוסס על הרעיון של ה"רוח האולימפית" והערכים שהיא מייצגת כמו חברות, כבוד והוגנות, במטרה להציג את הספורטאים הישראלים ומדינת ישראל כמי שמייצגים את ערכים אוניברסליים משותפים.
קמפיין ההסברה הבינלאומי "הרוח הישראלית", הופק על ידי לפמ ומשודר בפלטפורמות דיגיטאליות במהלך ימי אולימפיאדת פריז 2024. את הקמפיין מוביל המסר - #Respect_the_spirit, המזמין את הקהל ברחבי העולם להתחבר לרוח האולימפית הישראלית המבוססת על ערכים משותפים.
שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "המשחקים האולימפיים הם לא רק במה לספורט, אלא גם זירה גאו-פוליטית. הקמפיין 'הרוח הישראלית' נועד להציג את הצד היפה של ישראל ואת הערכים שהיא מייצגת, ולהעביר מסר של תקווה ואחדות. אנו מאמינים כי הצגת הערכים האולימפיים באור חיובי יכולה לחזק את תמיכת הציבור הבינלאומי בישראל. הספורטאים שלנו מייצגים אותנו בגאווה ומביאים לנו השגים רבים, לכן דווקא בזמן הזה חשוב לסחוף את דעת הקהל העולמית איתנו".
מערך ההסברה הלאומי במשרד ראש הממשלה: "מחודש אוקטובר ועד היום, הפיק מערך ההסברה הלאומי, מאות קמפיינים בינלאומיים לחיזוק הלגיטימציה לישראל בקרב קהלי יעד שונים ברחבי העולם, אליהם נחשפו יותר מ-6 מיליארד אנשים. קמפיין זה נושא את דגל ״הרוח הישראלית" המשקפת ערכים אוניברסליים, הבאים לידי ביטוי בספורט הישראלי ובכלל".