יחד עם החידושים שצפויים בסיטרואן C5 הבא, עליהם דיווחנו אמש, פיג'ו פרסמה תמונות ראשונות של תא הנוסעים של ה-3008 החדש. בדומה ל-C5, פיג'ו תרכיב ל-3008 הנעה חשמלית מלאה אך במקביל למנועי בערה חדישים כולל תיבת הילוכים חדשה דו מצמדית שש מהירויות.
בחברה הצרפתית מכנים את הקונספט החדש של הקבינה Panoramic i-Cockpit, למעשה אבולוציה של ה-i cokpit המקורי מ-2016 שהפך את ה-3008 לאחד הרכבים המתוחכמים ביותר בקבוצתו. פיג'ו אומרים שמדובר בקפיצת מדרגה משמעותית בחווית המשתמש בזכות שנות הניסיון שצברו, המשוב מהנהגים וכן ייצור 10 מיליון יחידות של הדגם ושיווקו בעשרות מדינות בעולם.
פיג'ו שמרה על הפריסה הנוכחית של ה-i-Cockpit, כשההגה כמעט מלבני ונמוך לנהג, אך הפכה אותו למודרני יותר עם בקרות משוב לחיצות ומתגי תאורה עדכניים. כל השאר עבר מהפכה, אפילו במונחים של תפאורה: כעת הסביבה מתמקדת בנהג כמעט לגמרי בזווית ובתכנון. המסך בגודל 21 אינץ' מובלט כלפי חוץ, תלוי מעל לוח המחוונים וכולל אבזור חדש עם פקדי מגע ומערכת מחשוב הרבה יותר חזקה. מיקומו מוגבה מאוד, מה שמייתר לדברי היצרן את השימוש בתצוגה עלית.
בחלק המרכזי של לוח המחוונים אנחנו מוצאים כעת קיצורי דרך חדשים, עם עשר גישות מהירות הניתנות להתאמה על ידי המשתמש בתפריט ייעודי לפונקציות. גם פתחי האוורור נמצאים באותה קומה, וכך גם בקרת ההילוכים וכפתור ההפעלה והכיבוי. פתרון זה, לדברי פיג'ו שחרר את המרכז קונסולה, המכילה כעת כמה פקדים משניים, וכן מחזיק כוסות ופלטפורמת טעינה אלחוטית.
בבסיס המסך המעוגל ישנו פס LED המחובר למערכת תאורת הסביבה, העוקב אחר לוח המחוונים כולו וממשיך אל דיפוני הדלתות. האור שלו מוחזר על פרופילי אלומיניום כדי לקבל אפקט עתידני משהו, בעוד שהמשטחים האחרים מרופדים בבד באיכות גבוהה. בשורה התחתונה, פיג'ו לוקחת את ה-3008 רחוק עוד יותר למחוזות הפרמיום. השאלה איזו פרמיה אנחנו נשלם על זה באולם המכירות. התשובות כאמור, בחודשים הקרובים.