באסיפת בעלי המניות השנתית שלה במאי טסלה דנה במספר נושאים, מעל אחד מהם ריחף סימן שאלה: תאריך השקת טסלה רודסטר. טסלה רודסטר המקורית כזכור, שהושקה לפני למעלה מ-15 שנים הייתה חלוצה וסימנה ממש את תחילת דרכה של היצרנית האמריקנית. ואולם היורשת שלה, שהתעצבה למכונית קצה נקלעה לחוסר וודאות; בתחילה דיברו על סוף העשור היוצא כשנת הפריצה, אחרי כן דחו בשנה ועכשיו נוקבים בתאריך חדש.
אז מה בשורה התחתונה? אילון מאסק אמר לפני מספר ימים כי הרודסטר תיכנס לייצור עד סוף 2024. עד אז יושלם התכנון, האיפיון והרכבת המכונית באופן סופי. "אנחנו בהחלט בודקים את סבלנותם של בעלי ההזמנות שלנו", ציין המנכ"ל בחצי קריצה לפני בעלי המניות. הרודסטר החדשה הוצגה ב-2017 והוכרזה לשנת 2020. עם זאת, לא ניתן היה לעמוד בלוח הזמנים מסיבות אסטרטגיות ותפעוליות ולכן נדחתה שוב ושוב.
הרודסטר הבאה אמורה להיות בעלת ביצועים קיצוניים. שלושה מנועים חשמליים אמורים להזניק אותה מ-0-60 מייל (0-97 קמ"ש) תוך 1.91 שניות, ועל פי מבדקים שונים היא תעבור 161 קמ"ש תוך פחות מ-4.5 שניות. המהירות המרבית התייצבה על קצת יותר מ-400 קמ"ש. על פי מידע קודם, ערכת סוללות גדולה של 200 קילוואט מותקנת ברצפה וזו מספקת אנרגיה ל-1000 קילומטרים טווח נסיעה.
מאסק הבהיר שהדגם שהוכרז הוא רק גרסת הבסיס. בהתאם, מתוכננות גרסאות חזקות עוד יותר, כולל עם מדחפים של חברת החלל SpaceX. בהשוואה לדור הראשון, הדור השני יהיה יקר משמעותית והמספרים באוויר רומזים על יותר מרבע מיליון יורו. הוא יתבסס כולו על טכנולוגיית של טסלה, בניגוד לקודמו, ויוצע עם ארבעה מושבים. ייצור הרודסטר המקורית פותח על תשתית של חברת לוטוס.