מאוטודיל לפאוור סנטר - המיזם של תומר דותן ומאיר אוחיון

מייסדי רשת הטרייד אין הגדולה, כיום יבואני אסטון מרטין חונכים מרכז פעילות חדש למכירת כלי רכב חדשים ומשומשים תחת חברת אוטארט

מערכת עולם הרכב

תגיות: אסטון מרטין

Getting your Trinity Audio player ready...
(צילום: רונן טופלברג)
(צילום: רונן טופלברג)
שנה גודל פונט א א א א

מייסדי חברת אוטודיל, רשת הטרייד אין שהוקמה ב-1997, מאיר אוחיון ותומר דותן מקימים מרכז פעילות רכב בסגנון פאוורסנטר בתוך קבוצת 'אוטוארט', שכיום מחזיקה בזיכיון לשווק את רכבי אסטון מרטין בישראל.

מדובר במיזם צרכני, רב שכבתי, שירכז לתוכו מערכת למכירת מכוניות משומשות, טרייד אין ורכב חדש, עם אפשרויות מימון נרחבות ופתרונות כלכליים בתקציבים שונים. כל זאת הם אומרים, בזמינות מיידית ללא עכובים באספקה ועם אחריות יצרן מלאה. כמו כן, יעסקו בשיווק כלי רכב ביבוא מקביל שבטווח מחירים שבין 90 אלף שקלים ועד 3 מיליון שקלים. בין המותגים הרבים שהחברה תייבא ותשווק, ניתן יהיה לרכוש רכבי קופרה, BMW, מרצדס, לקסוס, פורד, שברולט ועוד. 

דותן ואוחיון מכרו לאורך שנותיהם הרבות בענף הרכב מעל 150 אלף מכוניות, ומאז הזניקו את מותג אסטון מרטין בישראל לפני שנים אחדות מסרו 100 יחידות של יצרן רכבי הספורט המלכותי.

לדבריהם: "שוק הרכב החדש עובר תהליכים משמעותיים. פרט לכניסת החשמל, אנו מזהים פחות נאמנות מותגית ויותר התאמה לצרכים ולתקציב. בפעילותנו החדשה נפגוש את הלקוח ונאפשר לו להצטייד בו במקום ברכב המתאים באופן אידיאלי לצרכיו, בכל רמות המחיר. אנו מעריכים כי בתוך 3 שנים נגיע לרמת יבואן מרכזי במדינת ישראל כאשר הצפי הוא למכירת מעל 10,000 רכבים בשנה פרט לפעילות הטרייד אין".

השניים הוסיפו: "ההתמקדות בצרכי הלקוח והנגשת האופציות ללקוח במקום אחד מייצגים את המגמות בעולם הרכב עם שילוב של העלמות הדרגתית של המושג היבואן הקלאסי ומעבר למכירה מרחוק של היצרן כפי שפועלת טסלה בישראל ובעולם, יוצרות את הצורך להעניק ללקוחות תחת קורת בית אחת את כל אופציות השירות והנגישות למותגי הרכב השונים".