אסטון מרטין נפרדת לשלום מ-DBS עם גרסת 770 'אולטימט'. כנגזר משמה, לא רק שזו תיוצר במכסה מוגבלת של 499 יחידות - 300 רכבי קופה ועוד 199 קבריולה, זו גם הגרסה החזקה ביותר שלה בכל הזמנים והמהירה ביותר אי פעם. היא מצוידת במנוע ה-V12 האחרון, ככל הנראה שיותקן בקרביים של מכוניות הספורט המלכותיות ללא סיוע חשמלי. המחיר תמורת יצירת המופת הזו נע סביבות 3 מיליון שקלים למי שיבחר להזמינה, כך מוסרת היבואנית לישראל 'אוטו ארט'.
המנוע של ה-DBS אולטימט, נפח 5.9 ל' מייצר 770 כ"ס (תוספת של כ-50 כ"ס לעומת הדגם המקורי) ו-91 קג"מ. נתונים אלה מקנים לה האצה ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות (3.6 ש') ומהירות מרבית של 340 קמ"ש. במסגרת השינויים הטכנולוגיים והכיול המובחן שלה, אסטון מרטין הגדילה את לחץ הטורבו בשבעה אחוזים, שינתה את יחסי ההעברה בתיבת ה-8 מהירויות והבולמים הוקשחו ב-25%, אם כי בחברה טוענים שלא נעשו בפשרות ביכולת השיכוך שלה בנסיעה נינוחה. גם מערכת הבלמים חוזקה עם דיסקים מוגדלים ל-410 מילימטרים בחזית ו-360 מאחור, על בסיס תרכובת קרמית (כאן השינוי קטן יותר בהשוואה ל-DBS הרגילה).
מאחר ומדובר ברכב נדיר, על סף אספנות, אסטון מרטין קישטה את ה-770 ברשימת תוספות ייחודיות רק לה. זה מתחיל עם חישוקי 21 אינץ' בהשראת רכב הקצה וואלקירי, וכן יש לה פתחי יניקת אוויר על מכסה המנוע, ומאחור הדפיוזר עוצב מחדש. כמו כן, שוזרו חומרי קרבון לאורך המרכב מקצה אחד לשני, סביב מראות הצד, ובתא הנוסעים הותקנו מושבי ספורט 'פלוס' עם ריפודי עור משולב אלקנטרה. כל רכב נושא לוחית מיוחדת עם המספר הסידורי שיצא מהמפעל (מתוך אותם 499 דגמים). אסטון מרטין גם תאפשר למי שרוצה לטמון את ידו עמוק יותר בכיסים לאפיין את הרכב באמצעות חטיבת Q, החל בסוג החישוקים, גוונים מיוחדים וסוגי דיפונים.
השם DBS חזר על עצמו כמה פעמים בהסטוריה של אסטון מרטין, ומקורותיו ברכב GT שהוצג ב-1967. כמו ה-DB5 הוא גויס לסרטי ג'יימס בונד והופיע ב-1969 ב"שירות הוד מלכותה" עם ג'ורג' לייזנבי האוסטרלי (בהופעתו היחידה כסוכן החשאי), קפץ לביקור קצר ב"יהלומים לנצח" וב-1972 הופסק ייצורו. שנים לאחר מכן הופיע מחדש הכותר DBS באמצע שנות ה-2000, כיכב בשני סרטי 007 בגילומו של דניאל קרייג, ("קזינו רויאל" ו-"קוואנטום של נחמה"), ועשור לאחר מכן, בהמשך, הוצמדה ל-DBS אריזת סופרלג'רה עליה מבוססת ה-770, שתהיה האחרונה בהחלט בשושלת הזו.