במהלך השנה האחרונה, חברת סוני הייתה ברצף רכישות לא קטן, עם שני אולפני פיתוח שאחד מהם היא חברת באנג'י, מפתחת משחקי Destiny, כמו גם מותגים אחרים שהיא רואה כתוספת ראויה לאימפריה שלה. בשנה שעברה, סוני רכשה את EVO, אחד מארגוני הספורט האלקטרוני המובילים הבלעדיים למשחקי מכות.
כעת, החברה משקיעה עוד יותר בעסקי הספורט האלקטרוני, אירע שרכשה את Repeat.gg, פלטפורמת תחרויות eSports פופולרי. אתר דיי ידוע בעולם הספורט האלקטרוני, ומתחזק למעלה מ-2.3 מיליון משתמשים. הוא כולל גם טורנירים ךמשחקים פופולריים כגון ליג אוף לג'נדס, פורטנייט, קול אוף דיוטי ועוד הרבה. השירות גם עוקב אחר תוצאות, כולל לוח הישגים ומאפשר למארגנים לחלק פרסים כספיים לטורנירים.
סטיבן רוברטס, סגן נשיא סוני למשחקים תחרותיים עולמיים אמר: "בפלייסטיישן, החזון שלנו לספורט אלקטרוני תמיד היה לשבור מחסומים ולתת לגיימרים להתחרות בכל הרמות. יחד עם צוות Repeat.gg המוכשר, אנו נרגשים לחקור דרכים נוספות עבור שחקנים לעסוק במשחקים תחרותיים ולהרחיב את רוחב היצע הספורט האלקטרוני שלנו."
"Repeat.gg תוכנן כדי לאפשר פורמטים חדשים של טורנירים שקל להיכנס אליהם וניתנים להרחבה למיליוני שחקנים", הוסיף מנכ"ל Repeat.gg, אהרון פלטשר. "אנחנו נרגשים להצטרף לצוות הפלייסטיישן ולעבוד יחד כדי לשפר את מגוון חוויות הטורניר ששחקנים יכולים ליהנות מהם, ללא קשר לרמת המיומנות שלהם. אנחנו נמשיך לתמוך בקונסולות מחשב, נייד וקונסולות אחרות לצד פלייסטיישן."
ענקית הגיימינג היפנית, ידועה בעיקר בזכות הכותרים הבלעדיים הנרחבים שלה לשחקן יחיד בימינו, אבל סוני התחילה להיות יותר פעילה בתעשיית הספורט האלקטרוני לאחרונה. החברה רכשה את Evo, טורניר משחקי הלחימה, במרץ האחרון.
בנוסף לדחיפה האסטרטגית הזו, סוני התחייבה להשיק לפחות 10 כותרי Live Services עד שנת 2026. היא רכשה את חברות באנג'י והייבן השנה, כשהמשחק הראשון של הייבן יהיה משחק אונליין. ההשקעה של סוני בשירותים החיים הללו משתלבת היטב עם המיזם שלה בתחום הספורט האלקטרוני. זה נראה כי סוני בתקופה מוצלחת, ונראה שזה לא יפסיק בקרוב. תורך מיקרוסופט - אחרי שתסיימו את כל הבלאגן עם הרכישה של אקטיווי'זן.