להבדיל מאירופה, שם הוא מוכר בסביבות 100 אלף יחידות בשנת פעילות סדירה, סיטרואן C3 איירקרוס, שהחליף ב-2017 את C3 פיקאסו לא ממש הצליח למצוא "אחיזה" נאותה בקרקע הישראלית. אולי זה ריבוי הדגמים בסגמנט, אולי החפיפה החלקית עם סיטרואן קקטוס עליו השלום אבל כך או אחרת, מדובר בג'יפון צבעוני וחכם שעל פניו יש לו את הכלים להצליח ופשוט נבלע בין השורות, כאשר בין ינואר-ספטמבר 2021 נמסרו בארץ פחות מ-200 עותקים שלו.
דוד לובינסקי, יבואנית מותג סיטרואן מתחילה כעת לשווק את מתיחת הפנים הראשונה של הדגם, ואין מחלוקת שהוא הרבה יותר מוחצן מהמקור. החלק הקדמי הוחלף לחלוטין ומהווה את החתימה העיצובית המתוחכמת של סיטרואן שעשויה לזלוג גם ל-C5 איירקרוס הבא (שיוצג ככל הנראה במהלך 2022). האלמנטים החדשים כוללים תאורת LED חדישה, פנסי DRL חדשים ושינויים בגחון וחישוקי 19 אינץ'. מאחור, כמעט ולא בוצעו שינויים מלבד שרטוטים גרפיים חדשים לחלון הקטן הצמוד לקורה C.
תא הנוסעים מפגין שורה קצרה אבל מתומצתת של שיפורים, בראשם צג ראשי של מערכת המולטימדיה שהוגדל משבעה אינץ' לתשעה אינץ' עם ממשקי אפל ואנדרויד. רמת הגימור היחידה שלו תהיה במפרט Shine, וזו כוללת בין היתר מושבי קומפורט, בקרת אקלים דיגיטלית, הנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים, שליטה מגלגל ההגה על פונקציות שונות וכן מערכות בטיחות חכמות. לרכב גם שורה שניה נגררת על מסילות המאפשרת הגדלת תא המטען עד ל-520 ל'.
המנוע היחיד בהיצע הוא ה-1.2 ל' טורבו 130 כ"ס עם 23.4 קג"מ מ-1,750 סל"ד בצימוד אל תיבת הילוכים אוטומטית 6-מהירויות פלנטרית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 9.1 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא כ-15 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. לרכב מסגרת אחריות של חמש שנים או 120 אלף קילומטרים.
המחיר עומד על 130 אלף שקלים.