סמסונג מודיעה על שת"פ עם ארגון פיינסט

ענקית הטכנולוגיה תתמוך בקבוצת ה-Esports

מערכת אתר ערוץ הספורט
Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

טים פיינסט (Team Finest), ארגון ה-eSports הישראלי הודיע על שיתוף פעולה עם ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית סמסונג.  במסגרת שיתוף הפעולה בין הקבוצה לבין סמסונג, כמותג מוביל בסצנת הגיימינג הישראלית, ייערכו מגוון פעילויות משותפות ברשתות החברתיות, תחרויות, אירועים ושיתופי פעולה נוספים.
לוגו החברה יתנוסס על מדי הקבוצה כמו גם בשידורי פיינסט בכל ערוציה הרשמיים של הקבוצה.

בין השאר, במסגרת ההכנות לאליפות אירופה בוואלורנט, השתיים יפיקו סדרת סרטוני רשת אשר תצולם במחנה אימונים בפולין בו שוהה הקבוצה בשבועות הקרובים.

״התמיכה של סמסונג, מעידה על האמון הרב שפיינסט זוכה לו בתעשיית הגיימינג וה-eSports המקומית והגלובלית״, אמר אמיר והב סמנכ״ל פיתוח עסקי ומכירות בפיינסט.
״שיתוף הפעולה איתנו מאפשר לסמסונג להעמיק את החיבור לעולם הגיימינג ולהגביר את השיח הישיר עם הדור הצעיר בשפה שלו. תחום הגיימינג הפך לתחנת עצירה מחייבת עבור כל מותג שמעוניין לתקשר עם דור ה-Z  ועם קהלים נוספים, ולבנות מותג מצליח לאורך זמן.  בחודשים האחרונים אנחנו נמצאים בתנופה משמעותית בכל הזירות בהן אנו פועלים, בין אם ברכישת שחקנים ובין אם בצירוף משפיעני רשת נוספים, ומבססים את מעמדנו בזירה הבינלאומית. מהלכים אלו הובילו לגידול בבסיס האוהדים שלנו, דבר המאפשר לנו לעבוד עם חברות גדולות השואפות לחשיפה משמעותית בקרב קהל חובב גיימינג". 

מסמסונג ישראל נמסר: ״סמסונג שמה לה למטרה להוביל את החדשנות העולמית בתחום האלקטרוניקה ובתוך זה לאפשר למשתמשים מכול העולם ליצור, ליזום ולהפיק תוכן פורץ דרך באמצעות הגלקסי שלהם. תחום הגיימינג וגיימרים בפרט הפכו בשנים האחרונות לאחד מהקהלים הבולטים של סמסונג, כאשר באמצעות הגלקסי הם מצליחים לשחק ולחיות את רגע מכל מקום שבו הם נמצאים. סמסונג ישראל גאה לשתף פעולה עם אחת מקבוצות הגיימינג המובילות בעולם ומאחלת להם הצלחה"

פיינסט היא קבוצת ה-eSports המקצוענית הראשונה בישראל. במסגרתה משחקות ארבע קבוצות בכותרי משחק שונים: פיפ״א, פורטנייט, ואלורנט ו-CS:GO. בנוסף, לאחרונה הודיעה על הקמתה של קבוצת ה-eSports נשים הראשונה בארץ במשחק המלחמה הפופולרי ואלורנט.

הארגון הוקם ב-2019 על ידי המנכ״ל רוביק מילקיס, כאשר מעט לאחר מכן הצטרף סמנכ״ל השיווק יותם נחשון. השניים, שמגיעים מרקע עשיר בעולם הגיימינג, גייסו ב-2020 השקעה ראשונה בשיעור של שני מיליון ש״ח מקבוצת ההשקעות במדיה ובבידור רדארזירו (Radarzero). בחודש שעבר הכריזה החברה כי הזמר סטטיק הצטרף לשורותיה כשגריר מותג. כמו כן באותו עניין, השקיע הזמר מאות אלפי שקלים בקבוצה.