יבואנית רכבי סיטרואן לישראל דוד לובינסקי מגדילה את שורותיה של משפחת C5 איירקרוס ומתחילה בשיווק ספינת הדגל של הסדרה - C5 איירקרוס PHEV, גרסת הפלאג-אין הנטענת מהחשמל. זו תהיה המכונית היקרה ביותר של המותג הצרפתי מאז נמכרה כאן מכונית הסאלון C6 לפני למעלה מ-15 שנים (מעל חצי מיליון שקל למי שזוכר). היבואנית תגבה עבור ה-C5 איירקרוס פלאג-אין כ-220 אלף שקל, מדובר בפער של קרוב ל-60 אלף שקל מגרסת הבסיס של ה-C5 איירקרוס דיזל Feel.
מערכת ההנעה ההיברידית של ה-C5 איירקרוס משרתת היצע רחב של דגמי PSA, כולל DS. מדובר במנוע 1.6 ל' טורבו בנזין המפיק בגפו 180 כ"ס, מחובר אל מנוע חשמלי בחזית המפיק 110 כ"ס, סוללת 13.2 קווטש ומומנט משולב (כללי) של 37 קג"מ. ההספק המרבי של המערכת הוא 225 כ"ס, השידוך הוא לתיבת הילוכים 8-מהיריות פלנטרית המאיצה ברכב ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא 71 ק"מ לליטר (בחישוב שימוש בחשמל ובנזין).
הסוללה מספקת טווח נסיעה של כ-60 קילומטרים עד התרוקנות, ובמהירות מוגבלת של 135 קמ"ש. את טעינת הסוללה ניתן לבצע בעמדה ביתית או חיצונית, כאשר המהירה ביותר מ-32 אמפר אורכת בסביבות שעתיים ובשקע ביתי בסביבות ה-6 שעות. כפי שנהוג בדגמי המותג החשמליים, קיימת במסך הראשי פונקציה לשמירת האנרגיה של הסוללה - 10 קילומטרים, 20 קילומטרים או הטווח המרבי, למי שמעוניין לנצלו באופן ממוקד ובחלון זמנים מסוים. תוספת המשקל נאמדת ב-300 קילוגרמים ביחס לגרסת הבנזין עם 1.85 טון.
דוד לובינסקי תשווק את ה-C5 איירקרוס פלאג-אין בחבילה הבכירה ביותר בלבד, ה-Shine pk, עם כל אבזור הנוחות והמערכות החדישות ביותר שלה. היא כוללת כמעט תריסר בקרות בטיחות חכמות, ובתא הנוסעים רמת הגימור הגבוהה ביותר: מושבי 'קומפורט', לוח מחוונים דיגיטלי 12 אינץ', מערכת מדיה עם תמיכה באפל ואנדרויד, משטח טעינה אלחוטי, גג פנורמי גדול, בקרת אקלים דו-אזורית, פתיחה ונעילה אלקטרונית לדלת תא המטען, מצלמת חניה היקפית, מערכת חניה אוטומטית, תאורת LED מלאה, כניסה והנעה ללא מפתח, חימום מושבים מלפנים ועוד הרבה.
עוד נמסר כי הרכב נמכר עם עמדת טעינה וכבל מוד 3. במסגרת הרכישה יהנו הקונים ממספר הטבות, כמו למשל הנחה של 5,000 שקלים לעסקה במזומן, טרייד אין במחיר מחירון ומימון בגובה 130 אלף שקל ללא ריבית והצמדה.
מסגרת האחריות לסוללה - 8 שנים או 160 אלף קילומטרים.
מסגרת האחריות לרכב - 5 שנים או 120 אלף קילומטרים (Bumper to bumper).
מבחן דרכים בסיטרואן C5 איירקרוס דיזל: פחות זה בעצם יותר