יונדאי i30 N עוברת מתיחת פנים ומקבלת תיבת הילוכים אוטומאטית

המנוע צפוי להישאר זהה עם 270 כוחות סוס וזינוק מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6 שניות

בועז קורפל
בועז קורפל

תגיות: יונדאי

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

יצרנית המכוניות הקוריאנית כבר סימנה את היעד שלה באירופה באמצעות היונדאי i30 ומדובר ביעד שאפתני מאוד, לנצח את הפולקסוואגן גולף במגרש שלה באירופה. בין אם הקוריאנים יעמדו ביעד ובין אם לא, הם מקבלים המון תשומת לב ורבים עוקבים אחרי ההתקדמות שלהם בניסיון לסגור את הפער על המכונית הקומפקטית הנמכרת ביותר באירופה שבעצמה הולכת לעתיד חשמלי. הדרך להגיע ליעד עוברת בעיקר בדגם הרגיל ולצידו גם דגם הספורט שנקרא i30 N שמבקש להסתכל בפנסים הקדמיים של הגולף GTi.
 
בקרוב יציגו ביונדאי את מתיחת הפנים המאוד חשובה של ה-i30 שתגיע מהר מאוד לאולמות התצוגה, אבל כעת הם שולחים איתותים ראשונים אודות הדגם הספורטיבי שמקבל כמה עדכונים חשובים בעיצוב החיצוני והפנימי, אבל חשוב יותר מהכל הוא הוספת תיבת הילוכים אוטומאטית כפולת מצמדים בת 8 מהירויות לאלה שיעדיפו אותה על פני תיבה ידנית בת 6 מהירויות שתמשיך להיות חלק מהמפרט של המכונית. מידותיה של ה-i30 N לא השתנו אבל העיצוב החיצוני הפך להרבה יותר נחשק. החזית של המכונית קיבלה עדכון עם פגוש חדש ופנסי LED בחתימת אור חדשה.

גם הזנב קיבל עדכון עם פגוש אחורי מעוצב יותר וכפועל יוצא מכך גם הפנסים האחוריים עוצבו מחדש. בתחתית החלק האחורי של המכונית ניתן להבחין בהתאם לתמונות בדיפיוזר חדש ופתחי פליטה כפולים בקוטר גדול.  לסגירת הפרק החדש בעיצוב החיצוני של המכונית, ציידו ביונדאי את המכונית קומפקטית הכי חזקה שלהם בחישוקי 19 אינץ' קלים וחדשים.
 
העדכונים לא נשארו בחוץ ויש גם כמה שינויים בתוך המכונית כמו למשל גלגל הגה ספורטיבי, מושבי באקט ספורטיביים בריפוד עור, דוושות עשויות אלומיניום, מסך מולטימדיה גדול יותר בגודל 10.25 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי מלא, שניה

לדברי יונדאי, התנהגות הכביש של המכונית תהיה טובה יותר בזכות שינויים במתלים, במוטות הפיתול, עדכון בעוצמת הגמישות של הקפיצים וכיול מחדש של מערך המתלים והבולמים.