הצצה ראשונה ליונדאי קונה החדש: דרמטי וספורטיבי

היצרן הקוריאני לא נח לרגע והתמונות של הקונה החדש מוכיחות זאת

בועז קורפל
בועז קורפל

תגיות: יונדאי

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א
השפעת וירוס קורונה על מפעלי יונדאי בקוריאה הדרומית כבר הפכו להיסטוריה. המדינה האסיאתית הצליחה להתמודד היטב עם המשבר שפרץ באביב ובחלוף שבועות ספורים הקוריאנים חזרו למסלול ומפעלי הרכב של יונדאי שנסגרו לתקופה קצרה, שבו ונפתחו וחזרו לעבוד בכושר ייצור מלא. לא רק המפעלים חזרו לעבוד, גם מחלקת הפיתוח חזרה לעבוד והפירות של העבודה שלה קרובים מאוד להיחשף עם היונדאי קונה החדשה. עוד לא הספקנו להתרגל ליונדאי קונה היבריד ולגרסה החשמלית (שמחכה להשתחרר לשיווק גם אצלנו) וכבר אנחנו מציגים את התמונות הרשמיות של הקונה החדשה שתושק בטווח של כמה שבועות בקוריאה וגולת הכותרת היא כמובן גרסת N Line ספורטיבית כפי שנרמז בעבר.
 
מהתמונות המוצגות כאן ניתן לראות כי המכונית שעברה מתיחת פנים, תציע חזית חדשה עם פגוש קדמי מעודכן, ספליטר קדמי תחתון מעוצב מחדש ופנסים חדשים בתאורת LED עם חתימת אור חדשה. מחלקת העיצוב של יונדאי אומרת כי המכונית תציג נוכחות יציבה ורחבה יותר והחרטום שלה עוצב בהשראת חרטום כריש מחודד יותר. גרסת N Line (בצבע אדום) תהיה מותאמת לרוח העיצוב הספורטיבי אגרסיבי של דגמי הספורט של יונדאי והפגוש הקדמי מציג זאת בצורה ברורה. ביונדאי לא משחררים מידע ביחס לביצועים של הגרסה הספורטיבית אך מאחר ומדובר בגרסת Line ולא בגרסת N מלאה, יתכן כי השינויים יהיו קוסמטיים ולא מעבר לכך. גם רמות הגימור האחרות של יונדאי קונה צפויות להמשיך ולשמור על אותם מנועים ותיבות הילוכים ללא שינוי. אנחנו מקווים כי השינוי הקוסמטי של המכונית לא יסתיים בחלק החיצוני של אחת המכוניות היפות ביותר בכבישי ישראל והוא יגיע גם לחלק הפנימי שיזכה למפרט באיכות גבוהה יותר כפי שראינו בעת האחרונה בדגמים אחרים של יונדאי.