גרסה חדשה לאופל קורסה, 'אלגנס'

דוד לובינסקי משיקה את אופל קורסה 'אלגנס' כדי לגשר על הפערים בין גרסת הכניסה לדגם היקר ביותר. גם מנוע ה-130 כ"ס בחבילה החדשה

ניר בן טובים

תגיות: אופל

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

משפחת אופל מרחיבה את שורותיה בישראל. יבואנית המותג דוד לובינסקי החלה לשווק את מהדורת 'אלגנס'  שתשלים את חבילת הבסיס 'אדישן פלוס' המהווה את כרטיס הכניסה לקורסה. זו תמכר עם תג מחיר של 110 אלף שקלים, תוספת של כ-4,000 שקלים לעומתה. בקצה העליון גרסת ה-GS ליין שנמכרת תמורת 119 אלף שקלים, אולם בדיוק כמוה מצויד מארז 'אלגנס במנוע 1.2 ל' טורבו 130 כ"ס מחובר אל תיבת שמונה מהירויות אוטומטית. 

מבחינת אבזור, נושאת קורסה 'אלגנס' תוספות בצד הבטיחות וכן בתחום האבזור התקני בהשוואה לדגם ה-100 כ"ס הסטנדרטי. היא כוללת כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת אקלים, מראות צד מתקפלות חשמלית חישוקי 17 אינץ', חלונות כהים, מערכת מדיה 7 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, חיישני חניה היקפיים, פנסי ערפל מסוג LED, משענת יד מרכזית עם אחסון ועוד.

בצד הבטיחותי מוסיפה קורסה 'אלגנס' בלימה אוטומטית במהירות שבין 0-140 קמ"ש, התרעה וזיהוי מפני התנגשות עם הולכי רגל ודו-גלגלי, מרכוז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית עצירה, פיקוח על שטחים נסתרים במראות הצד ומערכת מורחבת לזיהוי תמרורים. 

מנוע 1.2 ל' טורבו של הקורסה מחלץ הספק מרבי של 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ הזמינים מטווח של 1,750 סל"ד. השידוך הוא לתיבת 8 מהירויות אוטומטית עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.7 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 17 ק"מ לליטר על פי נתוני WLTP (תנאי נהיגה מציאותיים). 

ביבואנית מוסרים כי כמו כל דגמי אופל מסגרת האחריות היא לארבע שנים או 120 אלף קילומטרים (המוקדם ביניהם).  עוד אומרים כי הרכב זמין לרכישה מקוונת עם התחייבות לטרייד אין עתידי.