למקצוענים: מיצובישי טרייטון בחבילת 'דקאר-פרו'

טנדר העבודה מקבל חבילת שטח עם בולמים משודרגים ויכולת עבירות מחוזקת

ניר בן טובים
Getting your Trinity Audio player ready...
(צילומים: רונן טופלברג)
(צילומים: רונן טופלברג)
שנה גודל פונט א א א א

יבואנית רכבי מיצובישי לישראל חברת כלמוביל החלה לשווק בארץ את חבילת השטח 'דקאר פרו' עבור טנדר העבודה טרייטון 2020. מדובר בקיט שדרוגים מהוקצע עבור חובבי השטח המיומנים המאפשר לפיק-אפ היפני לצלוח איזורים מורכבים יותר ומבלי להסב נזק למכלוליו היקרים. הוא ישווק עבור כל הדגמים של הטרייטון בישראל בתוספת תשלום של 35 אלף שקלים או 20 אלף שקלים למשך תקופת ההשקה. 

מה מקבלים בתמורה?

בדומה לפאג'רו דקאר פרו, גם כאן גולת הכותרת היא טיפול במערכת הבולמים של הרכב והמיגונים מפני איזורים מאתגרים הרחק מהכביש הסלול. להבדיל מהגרסה הקונבציונלית, קיט ה-'פרו' מוסיף לטרייטון עוד חמישה סנטימטרים למרווח הגחון באמצעות סט קפיצים של חברת 'פדרס' ובולמים של 'בילשטיין'. הרכב גם נועל צמיגי שטח ייעודיים תוצרת 'פירלי' בעיצוב ייחודי וכן מקבל תוספות קוסמטיות כמו למשל שבכה קדמית מושחרת, קשת ספורטיבית ועוד.

על המכלולים הרגישים מתחת לישבני הנוסעים מגנה מעטפת מיגון גחון מלא המורכבת מששה חלקים וכן הותקנו מדרגות צד של חברת 'אספיר'. בחברה מציינים כי שיפורים אלה הכשירו את הטרייטון לצלוח איזורים טכניים מסובכים ולהתמודד עם שבילים מפותלים במהירות וברמת בטחון גבוהה.

מנוע ה-2.2 ל' טורבו דיזל ממשיך עם 150 כ"ס ו-40 קג"מ בחיבור אל תיבת שש מהירויות אוטומטית והנעה כפולה. בדגמים בכירים מצויד טרייטון גם בבקרת שטח 'סופר סלקט 2' המאפשרת מעבר בין הנעות ונעילת דפרנציאל כולל החלפה בין הנעה אחורית להנעה כפולה עד מהירות של 100 קמ"ש. לרכב גם הילוך כוח ותפעול מנופים לתיבת ההילוכים מגלגל ההגה ועוד עזרים שונים לנהיגת שטח. 

 

הטרייטון כולל בציוד התקני שלו בקרת שיוט, עיטורי עור שונים, תאורת LED אחורית משולבת, מצלמת נסיעה לאחור, בקרת מדיה ראשית עם מערכת הפעלה 'קונקטד' ואופציות נוספות: מושבי עור שחורים, חישוקי 18 אינץ', מושב נהג עם כיוונים חשמליים, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח, חיישני חניה היקפיים ועוד. בחלק מהדגמים תמצאנה גם בקרות בטיחות מתקדמות: התרעה על סטיה מנתיב, בלימה אוטומטית במצב חירום, זיהוי כלי רכב בשטחים נסתרים במראות הצד, תאורה אדפטיבית והתרעה על תנועה צולבת מאחור. 

ארז סבג מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל: "לאחר ההצלחה שחווינו עם גרסת הפרו בדגם הפאג'רו ולאחר שקיבלנו "דרישה מהשטח", אנו שמחים לעדכן שמיצובישי ישראל פיתחה את המהדורה המוגבלת הרשומה כחוק ברישיון הרכב גם עבור דגם הטריטון החדש שהושק בתחילת 2020".

המחירים למיצובישי טריטון בישראל (ללא חבילת השטח):

דגם 'מדבר' הנעה כפולה - 235 אלף שקלים

דגם 'דקאר' הנעה כפולה - 245 אלף שקלים

דגם 'דקאר SE' הנעה כפולה - 256 אלף שקלים.