הוצג שברולט איקוינוקס 2021

מתיחת פנים לשברולט המשפחתי עם עיצוב מעודכן בעל מאפיינים ספורטיביים

ניר בן טובים

תגיות: שברולט

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

שברולט לא זקוקה לנימוקים מפותלים לעדכן את האיקוינוקס הנוכחי; על פי נתוני המכירות האחרונים של המותג האמריקני, הדגם הסצפיפי הזה אחראי לבדו לכמעט 22% מהיקף מסירות המותג בקבוצת הטנדרים והג'יפונים בחברת שברולט. כמעט 345 אלף אנשים רכשו את הקרוסאובר המשפחתי בשנה הקודמת והוא חייב להיות בקו אחד עם המתחרים שלו. אי לכך, הוא זוכה כעת למתיחת פנים ראשונה מאז שנת 2017 שנחשפה בתערוכת שיקגו.

במסגרת העדכונים, שברולט בחרה להחדיר בקרוסאובר המוביל שלהם ניחוח ספורטיבי שיפנה לקהל קצת יותר צעיר, ועל כן מוסיפה לו את מהדורת ה-RS ברוחו של שברולט בלייזר. בתפריט הראשי תמצאו כאן תוספות בלעדיות כמו חישוקים גדולים יותר בגוון שחור-אפור בקוטר 19 אינץ', תאורת LED יוקרתית יותר עם הפרדה בולטת יותר בין המפלסים, לוגואים RS ושבכה קדמית עם הרבה השראה ממכונית השרירים האייקונית שברולט קמארו.

לצד זאת, חלל הנוסעים מקבל שורה של שיפורים מאוד עדינים בנראות: מושבי ספורט למחצה עם תפירות מהודרות בקונטרסט אדום, עיטורים מוברשים ליד הקונסולה, קצת נגיעות בדיפונים, מערכת מדיה קצת יותר נגישה לממשקים ו...זהו פחות או יותר. מבחינת מערכות הבטיחות, האיקויינוקס  ממשיך להיות אחד מכלי הרכב המאובזרים ביותר בקבוצה זו גם ברמות הגימור הבסיסיות: בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות היקפיות ברזולוציה גבוהה, תאורה אדפטיבית, בלימה אוטומטית, התרעה על קרבה מסוכנת לעצמים ועוד.

ביחידות הכוח ממשיך שברולט אייקוינוקס עם מנוע ה-1.5 ל' טורבו בהספק של 171 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות כפי שנמכרת בארץ, וכן תהיה לו יחידת כוח חזקה יותר בנפח 2.0 ל' טורבו בהספק של 252 כ"ס בשידוך אל תיבת הילוכים אוטומטית 9 מהירויות והנעה כפולה אופציונלית (עבור שני הדגמים).

המחיר לגרסת הבסיס של שברולט אייקוינוקס בארה"ב עומד על 25 אלף דולר. הוא צפוי לצאת לכבישים במהלך הסתיו הקרוב וסביר שיגיע אלינו במהלך שנת 2021.