מאז ששוחרר, הנינטנדו סוויץ' נהנה ממבחר רב של מפתחים שמשחררים מחדש גרסאות מותאמות של משחקים עבור הקונסולה הניידת: בת'סדה שיחררה לדוגמא משחקים כמו דום 2016, או מורטל קומבט מצד NetherRealm . גם חברת
EA דאגה לשחרר גרסאות של משחקים כמו פיפ"א לקונסולה, ולמרות שמדובר בגרסאות נחותות לעומת הפלייסטיישן והאקס בוקס, נראה שבחברה לא התעלמו לחלוטין מקיומה של הקונסולה הניידת ובכל זאת החליטו להשקיע באותו קהל.
בכנס שנערך במהלך הסופ"ש האחרון, חברת
EA חשפה את הנתונים והרווחים שלה לרבעון הנוכחי, שם חשף בלייק יורגנסן, מנכ"ל הכספים של
EA כי בחברה מתכוונים להמשיך להשקיע בפיתוח משחקים עבור הקונסולה - אבל בצורה זהירה: "ככל שהפלטפורמה גדלה, כך גם הרצון שלנו להוסיף תוכן לפלטפורמה. אנחנו מודעים לעובדה כי הכותרים שהכי מוכרים לאותה קונסולה הם דווקא כותרים מצד ראשון - כאלה שפותחו ע"י נינטנדו עצמה. מדובר בחומרה נהדרת, זה עוזר לנו לאזן את המציאות ביחס לכמות הביקוש בשוק, אך תהיו בטוחים שעוד תשמעו בעתיד על התכניות שלנו עבור הפלטפורמה".
זו לא הפעם הראשונה בה בכירים מדברים על מה חופן העתיד עבור
EA וקונסולת הנינטנדו סוויץ'. גם באוגוסט שעבר, לורה מיל - אחראית הפיתוח בחברה טענה כי בחברה מעוניינים לשחרר יותר משחקים עבור הקונסולה. מהצד השני, גם מנכ"ל החברה אנדרו ווילסון התבטא בנושא בעבר וטען כי רוב שחקני הקונסולה מחזיקים גם בקונסולה נוספת, כגון פלייסטיישן או אקס בוקס, ולפי הנתונים שהחברה מחזיקה לטענתו - אותם שחקנים מעדיפים לשחק במשחקי
EA בקונסולות שהן לאו דווקא הנינטנדו סוויץ'. אותו טיעון יכול להיות מוסבר עקב העובדה שציינו: משחקים כמו פיפ"א אמנם משוחררים לסוויץ', אך הם נחשבים לגרסאות נחותות יותר מאלו של הסוני או האקס בוקס, ואנדרו טוען שבמידה ו-
EA תשקיע באותה רמה בגרסאות הסוויץ', החברה תוכל לראות גם שינוי תפיסתי אצל השחקנים.