צפו: האצן העיוור שישתתף בקמפיין סמסונג

בז'ה נבבה יככב בפרסומת תחת המסר "Do What You Can't"

מערכת אתר ערוץ הספורט

תגיות: אתלטיקה

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

המרתוניסט בז'ה נבבה מוכיח כי השמיים הם הגבול. נבבה בן ה-35, הינו עיוור מלידה אשר נולד באתיופיה, ננטש על ידי אביו ועלה לארץ עם אמו בגיל שבע. הוא נמשך מילדות לעולם הספורט, ובמיוחד לתחום הריצה והאופניים. נבבה השתתף באולימפיאדת בייג'ינג והגיע למקום החמישי, כאצן העיוור המהיר ביותר בעולם, מתוך אלפי אצנים עיוורים.

לפני כשנתיים, נבבה החל לעבוד כמורה לספורט ומחנך בתיכון ברעננה וזכה בתואר מורה הספורט העיוור הראשון בארץ. כעת, רושם נבבה הישג משמעותי חדש: נבחר לככב בקמפיין החדש של ענקית הטכנולוגיה סמסונג תחת המסר "Do What You Can't".

נבבה יככב בתפקיד עצמו וסיפורו הוא אחד משלושה סיפורים מעוררי השראה המוצגים בקמפיין, שבו המסר העיקרי פונה לכלל המין האנושי ומעודד אותו לאתגר את המציאות, לצאת מאזור הנוחות ולעשות דווקא את מה שאנחנו לא יכולים, לכאורה כמובן. 

"אנו גאים להציג את הקמפיין החדש עם אמירה שהיא הרבה יותר מסלוגן", מסביר רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל. "המסר Do What You Can't מייצג את  הנרטיב המוביל של המותג  שלנו, לאפשר ללקוחות שלנו לפרוץ גבולות ולעשות את הבלתי אפשרי. סמסונג, באמצעות טכנולוגיות חדשניות והמתקדמות ביותר, מאפשרת ללקוחותיה להעז, לצאת מאזור הנוחות ולגלות עולם שלם של אפשרויות חדשות המאפשרות לכל אחד למצות את הפוטנציאל האישי הגלום בו".

עמי אלוש, סמנכ"ל הקריאייטיב בליאו ברנט, מספר: "האתגר המרכזי שלנו היה לקחת את המסר האוניברסלי, Do What You Can't, ולהתאים אותו לקהל ולמציאות הישראלית, על מנת שיתחברו למשהו אמיתי ולא מרוחק. במהלך ישיבות 'הפיצוח' והקריאייטיב הועלה הרעיון ללהק דמויות ישראליות אמיתיות שמספרות את הסיפור, במקום לקחת שחקנים אנונימיים ולהלביש עליהם 'דמויות', כפי שלרוב עושים".