שתי נציגות בלבד במפעל הנשים. הקבוצות יחלו את דרכן באירופה משלב הבתים
פרסום ראשון: שחקנית רמלה תוכל לשחק תחת המאמנת ובת זוגתה לימור פלג
הגארדית חתמה על חוזה חדש: "הייתה לנו שנה מיוחדת, מחכה לעונה הבאה"
ישראל הובסה בשלב ההצלבה באל' אירופה, ותתמודד במשחקי הדירוג. 23 לנחום
הקבוצה מהכרמל צירפה את הפורוורדית בת ה-27. מאי רווח האריכה חוזה
ישראל הודחה בחצי גמר טורניר נתניה. לפני כן גברה על גיור ההונגרית
ישראל חתמה את שלב הבתים של אל' אירופה עם הפסד שלישי וסיימה במקום ה-4
הסגולות ממשיכות בבניית הסגל: הארכת חוזה לנועה ושדי, מאיה שרביט הצטרפה
ישראל הפסידה 73:62 במשחק השני בשלב הבתים, 14 נק' לשיראל נחום
נבחרת הנערות תפתח את דרכה באליפות אירופה: "המטרה להגיע לרבע הגמר"