יעזבו לפני חידוש הליגה. לבאבידי, רבאח וחסן שבו לאימונים
הקבוצה תחדש את אימוניה עם הנוער והחיילים. בעלי חוזה לעונה הבאה זומנו לפגישה
השחקנים סירבו למתווה של ההנהלה: "אנחנו לא מוכנים לחתום". בקבוצה שוקלים לחזור עם הנוער
השחקנים וההנהלה לא מגיעים להבנות על נושא הקיצוץ. מימר: "לא נזלזל"
פלונטר נוסף לקבוצות הקטנות. הצבא יצטרך להסכים לבידוד
סגל דליל, מעט אימונים וסכנת פציעות: לקראת חידוש הליגה
היועץ המקצועי על הקבוצות שלא תומכות בחידוש העונה: "אין ערך מוסף"
בלם רעננה וקשר אשדוד בראש רשימת החיזוק של הקבוצה
גם השחקנים, כולל מוגרבי ומסיקה, יתבקשו להפחית בשכרם
המועדון טרם הודיע על חזרה לאימונים. השחקנים יקצצו?