ריאל מדריד
'46 אמבפה
'83 רודיגר
'90 אנדריק
1:3
הסתיים
17/09/2024 ליגת האלופות 1
שטוטגרט
'68 אונדב
ריאל מדריד 4-2-3-1
קורטואה
מיליטאו
ויניסיוס
אמבפה
מודריץ`
ואלוורדה
קרבחאל
אנדריק
גרסיה
רודיגר
גולר
שטילר
מיטלשטאדט
דמירוביץ`
קראזור
לוולינג
טורה
זאגאדו
שאבוט
רידר
נובל
צ`ייס
שטוטגרט 4-3-3

שטוטגרט
1:3
ריאל מדריד
סיום משחק

6+ 90

ילד הפלא מברזיל רץ מגרש שלם לבד ובעט על סף הרחבה לרשת. ברוך הבא לסנטיאגו ברנבאו, אנדריק. ריאל מדריד 3, שטוטגרט 1. 

5+ 90

קרבחאל עם הבישול לדהירה הזו

5+ 90

שטוטגרט
1:3
ריאל מדריד
16 אנדריק

אנדריק מצטרף לחגיגה! ריאל מנצח תצנח את המשחק הזה!

4+ 90

10 לוקה מודריץ`

 

90

חמש דקות תוספת זמן למשחק הזה. 

89

שחקן יוצא
29 אנתוני רולט
שחקן נכנס
23 דן-אקסל זאגאדו

 

84

בשביל הרגע הזה מודריץ' נכנס. המחליף הקרואטי הגביה קרן נפלאה היישר לראשו של רודיגר, שנגח לרשת מול האקסית. ריאל מדריד 2, שטוטגרט 1. 

בשביל הרגע הזה מודריץ' נכנס. המחליף הקרואטי הגביה קרן נפלאה היישר לראשו של רודיגר, שנגח לרשת מול האקסית. <strong>ריאל מדריד 2, שטוטגרט 1.&nbsp;</strong>

83

שטוטגרט
1:2
ריאל מדריד
22 אנטוניו רודיגר

שער! ריאל מדריד חוזרת להוביל! 

81

שחקן יוצא
5 ג`וד בלינגהאם
שחקן נכנס
16 אנדריק

 

80

3 אדר מיליטאו

 

78

15 פדה ואלוורדה

 

76

שחקן יוצא
8 אנזו מילו
שחקן נכנס
20 אל בילאל טורה

 

76

שחקן יוצא
26 דניז אונדב
שחקן נכנס
9 ארמדין דמירוביץ`

 

76

שחקן יוצא
23 פרלאן מנדי
שחקן נכנס
20 פראן גרסיה

 

76

שחקן יוצא
11 רודריגו
שחקן נכנס
24 ארדה גולר

 

70

שחקן יוצא
18 אורליה טשואמני
שחקן נכנס
10 לוקה מודריץ`

התגובה של קרלו אנצ'לוטי לשער של שטוטגרט. 

68

שטוטגרט
1:1
ריאל מדריד
26 דניז אונדב

שטוטגרט משווה ל-1:1!

67

ההגנה של ריאל מאפשרת לשטוטגרט לשייט ברחבה שלה והפעם זה היה לוולינג שבעט ממצב מסוכן, אך רגל לבנה הרחיקה לקרן. ה-1:1 בדרך?

63

שחקן יוצא
22 כריס פיוריך
שחקן נכנס
32 פביאן רידר

 

63

שחקן יוצא
4 יושע וגנומן
שחקן נכנס
45 אנרי צ`ייס

 

60

לוולינג הגיע למצב מצוין ובעט על סף הרחבה לפינה השמאלית הנמוכה של קורטואה, אך הבלגי, כמובן, הגיב טוב והרחיק את הסכנה. 

58

כמעט 0:2! ויניסיוס ירה כדור בשמאל למשקוף. 

(Getty)

<p>כמעט 0:2! ויניסיוס ירה כדור בשמאל למשקוף.&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

48

אלה הדקות של אמבפה. הכוכב עקף את המגן שלו, בעט למסגרת ונעצר ע"י נובל שהדף לקרן. הצרפתי מטריף את האוהדים ביציע. 

46

שחקן יוצא
17 לוקאס ואסקס
שחקן נכנס
3 אדר מיליטאו

המחצית השנייה נפתחת עם החילוף המתבקש הזה, שמזיז את דני קרחבל לעמדה הטבעית שלו - מגן ימין. 

46

שטוטגרט
0:1
ריאל מדריד
9 קיליאן אמבפה

0:1 לריאל מדריד! קיליאן אמבפה!!

שטוטגרט
0:0
ריאל מדריד
מחצית

4+ 45

מחצית: ריאל מדריד - שטוטגרט 0:0

תוצאה שלא משקפת את החצי הראשון, שיכול היה להסתיים גם עם 3-4 שערים בקלות. טיבו קורטואה הציל בפתיחה את הבלאנקוס, שמציגים הגנה חלשה וכדורגל לא מאורגן. הגרמנים מסוכנים יותר, דניז אונדב בעט למשקוף. ה-VAR ביטל למארחת פנדל אחרי התחזות של אנטוניו רודיגר ברחבה.

(Getty)

<p><strong>מחצית: ריאל מדריד - שטוטגרט 0:0</strong></p><p>תוצאה שלא משקפת את החצי הראשון, שיכול היה להסתיים גם עם 3-4 שערים בקלות. טיבו קורטואה הציל בפתיחה את הבלאנקוס, שמציגים הגנה חלשה וכדורגל לא מאורגן. הגרמנים מסוכנים יותר, דניז אונדב בעט למשקוף. ה-VAR ביטל למארחת פנדל אחרי התחזות של אנטוניו רודיגר ברחבה. </p><p>(Getty)</p>

45

ארבע דקות תוספת זמן למחצית הראשונה. 

42

גלישה של בלינגהאם בתוך הרחבה של שטוטגרט חטפה את הכדור והעניקה אותו לאמבפה באיזור מסוכן, אבל הצרפתי התמהמה ואיבד בעצמו. 

36

ריאל מדריד קיבלה פנדל, אבל הוא בוטל אחרי התערבות של ה-VAR. אנטוניו רודיגר התחזה ברחבה מול האקסית. 

31

רודריגו כמעט כבש את ה-0:1 של ריאל לאחר שבעיטה שלו ברחבה נעצרה על ידי ההגנה האדומה. הברזילאי היה קצת איטי בפעולה האחרונה. 

רודריגו כמעט כבש את ה-0:1 של ריאל לאחר שבעיטה שלו ברחבה נעצרה על ידי ההגנה האדומה. הברזילאי היה קצת איטי בפעולה האחרונה.&nbsp;

30

7 מקסימיליאן מיטלשטאדט

 

25

אמבפה פרץ לרחבה עם מבצע אישי אופייני ובעט חזק למסגרת, אך נובל עצר את הניסיון שלו. המהלך הטוב ביותר של הצרפתי עד כה. 

אמבפה פרץ לרחבה עם מבצע אישי אופייני ובעט חזק למסגרת, אך נובל עצר את הניסיון שלו. המהלך הטוב ביותר של הצרפתי עד כה.&nbsp;

23

17 לוקאס ואסקס

 

14

קורטואה לא ציפה לכזה מטווח של בעיטות בפתיחה. מילו בעט גבוה מחוץ לרחבה, הבלגי הדף לקרן. 

13

דריבל של אמבפה הסתיים עם בעיטה נמוכה לידיו של נובל. הזדמנות ראשונה של הכוכב. 

12

הזדמנות נוספת ללוולינג, ששלח בעט על סף הרחבה ופעם נוספת נעצר על ידי קורטואה שפתח מצוין את המשחק הזה. הבלגי הדף לקרן, ממנה הגרמנים לא הוציאו כלום. 

8

איזו החמצה! ואסקס איבד כדור באיזור מסוכן ומילו מצא את עצמו באחד על אחד מול קורטואה, אך הבלגי סגר טוב את השער ושחקנה של שטוטגרט בעט החוצה בשמאל. עדיין 0:0. 

7

ריאל פתחה בקצב התקפי טוב וההזדמנות הראשון שלה הגיעה אחרי שילוב צרפתי - כאשר אמבפה השאיר מסירה קצרה לטשואמני והקשר הצעיר בעט גבוה מדי. 

2

המצב הטוב ביותר בפתיחה היה שייך לשטוטגרט, כאשר ג'יימי לוולינג הגיע לכדור מזווית לא פשוטה בתוך הרחבה וטיבו קורטואה סיפק הדיפה נהדרת. 

1

ריאל מדריד - שטוטגרט, יצאנו לדרך!

שטוטגרט
0:0
ריאל מדריד
שריקת פתיחה

21:55

בעוד 5 דקות מתחילים. 

21:45

תזכורת - ליגת האלופות השנה תשוחק בפורמט חדש של ליגה ארוכה ו-36 קבוצות. כל קבוצה תשחק 8 משחקים מול 8 יריבות שונות, כאשר 8 הראשונות בליגה יעפילו לשמינית הגמר. מקומות 9 עד 24 יעפילו לשלב הנוקאאוט (שלב בית-חוץ לפני שמינית הגמר)  והשאר יודחו. 

19:45

כל ארבעת השערים של אמבפה בריאל מדריד (שלושה בליגה בשני המחזורים האחרונים ואחד בסופר-קאפ האירופי נגד אטאלנטה) הובקעו בין הדקה ה-65 לדקה ה-80. 

(Getty)

<p>כל ארבעת השערים של אמבפה בריאל מדריד (שלושה בליגה בשני המחזורים האחרונים ואחד בסופר-קאפ האירופי נגד אטאלנטה) הובקעו בין הדקה ה-65 לדקה ה-80.&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

19:30

ריאל מדריד לא הפסידה משחק צ'מפיונס בבית מאז אפריל 2022. מול קבוצות גרמניות היא הפסידה רק פעם אחת בבית בצ'מפיונס ב-23 משחקיה האחרונים, 4:3 נגד שאלקה במרץ 2015. 

(Getty)

<p>ריאל מדריד לא הפסידה משחק צ'מפיונס בבית מאז אפריל 2022. מול קבוצות גרמניות היא הפסידה רק פעם אחת בבית בצ'מפיונס ב-23 משחקיה האחרונים, 4:3 נגד שאלקה במרץ 2015.&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

19:20

כך נראתה שטוטגרט בפעם האחרונה שהיא עלתה על כר הדשא של ליגת האלופות (והפסידה 4:0 לברצלונה), אי שם במרץ 2010. כמה מהשמות אתם זוכרים? 

(Getty)

<p>כך נראתה שטוטגרט בפעם האחרונה שהיא עלתה על כר הדשא של ליגת האלופות (והפסידה 4:0 לברצלונה), אי שם במרץ 2010. כמה מהשמות אתם זוכרים?&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

19:15

שטוטגרט לא מגיעה למשחק הזה כדי להוות תפאורה. כולם דיברו בעונה שעברה על האליפות של באייר לברקוזן או לחילופין האי-אליפות של באיירן מינכן, אך בין השתיים הייתה זו שטוטגרט שסיימה במקום השני והציגה כדורגל התקפי נפלא.

המוח מאחורי הקבוצה הזו היא סבסטיאן הנס בן ה-42, שמסומן כאחד המאמנים העולים בכדורגל העולמי. העונה שטוטגרט מדורגת רק במקום ה-10 בבונדסליגה עם 4 נקודות בשלושה מחזורים. 

(Getty)

<p>שטוטגרט לא מגיעה למשחק הזה כדי להוות תפאורה. כולם דיברו בעונה שעברה על האליפות של באייר לברקוזן או לחילופין האי-אליפות של באיירן מינכן, אך בין השתיים הייתה זו שטוטגרט שסיימה במקום השני והציגה כדורגל התקפי נפלא. </p><p>המוח מאחורי הקבוצה הזו היא סבסטיאן הנס בן ה-42, שמסומן כאחד המאמנים העולים בכדורגל העולמי. העונה שטוטגרט מדורגת רק במקום ה-10 בבונדסליגה עם 4 נקודות בשלושה מחזורים.&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

19:05

בניצחון של ריאל מדריד ביום שבת (הראשון העונה בחוץ), 0:2 על ריאל סוסיאדד, אמבפה ו-ויניסיוס כבשו לראשונה באותו משחק. צמד הכוכבים הזה צפוי להפוך היום לטריו עם שובו של ג'וד בלינגהאם. 

בניצחון של ריאל מדריד ביום שבת (הראשון העונה בחוץ), 0:2 על ריאל סוסיאדד, אמבפה ו-ויניסיוס כבשו לראשונה באותו משחק. צמד הכוכבים הזה צפוי להפוך היום לטריו עם שובו של ג'וד בלינגהאם.&nbsp;

19:00

בפעם שעברה שריאל מדריד פגשה קבוצת גרמנית, היא זכתה בליגת האלופות. הערב (שלישי) מלכת אירופה תחל במסע שלה להגנת התואר עם מגה-חיזוק בדמותו של קיליאן אמבפה, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים בליגה ויערוך את הבכורה שלו במדי הבלאנקוס בצ'מפיונס. 

(Getty)

<p>בפעם שעברה שריאל מדריד פגשה קבוצת גרמנית, היא זכתה בליגת האלופות. הערב (שלישי) מלכת אירופה תחל במסע שלה להגנת התואר עם מגה-חיזוק בדמותו של קיליאן אמבפה, שכבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים בליגה ויערוך את הבכורה שלו במדי הבלאנקוס בצ'מפיונס.&nbsp;</p><p>(Getty)</p>

18:30

ערב טוב לכל גולשי אתר ערוץ הספורט וברוכים הבאים לזירת המשחק של ריאל מדריד - שטוטגרט במסגרת המחזור הראשון של ליגת האלופות! בשעה טובה - המנגינה חוזרת. 

יוצאים לדרך ב-22:00, שידור ישיר ב-5SPORT

חוקי הפורמט: 1:3 לריאל מדריד על שטוטגרט

צפו: רודיגר (83) הכריע אחרי קרן של מודריץ` בדרך לניצחון אופייני של אלופת אירופה בפתיחת המסע שלה להגנת התואר. אמבפה (46) כבש ראשון בהופעתו הראשונה במדי הבלאנקוס בצ`מפיונס, אנדריק נעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן. אונדב (68) רק צימק. קורטואה הצטיין במחצית הראשונה

מערכת אתר ערוץ הספורט
שנה גודל פונט א א א א

הפורמט אמנם חדש לחלוטין, אבל את החוקים של ריאל מדריד בליגת האלופות כל היבשת כבר מכירה מצוין. אלופת אירופה הוציאה לדרך הערב (שלישי) את המסע שלה להגנת התואר עם ניצחון 1:3 על שטוטגרט בסנטיאגו ברנבאו, במשחק אותו גם הייתה יכולה להפסיד, אך ידעה לצאת מנצחת הודות לשער של אנטוניו רודיגר שהחזיר לה את ההובלה בדקות הסיום. קיליאן אמבפה כבש ראשון, אנדריק נעץ את המסמר האחרון בתוספת הזמן. 

זה הקסם של ריאל מדריד בצ`מפיונס. קבוצתו של קרלו אנצ`לוטי נתקלה ביריבה קשוחה שהסתכלה לה בלבן של העיניים ולולא טיבו קורטואה אולי הייתה יוצאת עם כל שלוש הנקודות, אבל ברגע האמת הכוכבים הסתדרו והקהל בברנבאו חגג את הצעד הראשון בדרך לגביע ה-16. ג`וד בלינגהאם ואורליה טשואמני חזרו מפציעות, פתחו בהרכב והיו חלק מהניצחון של ריאל במשחק הפתיחה לעונת האלופות. 

לאורך כל הערב הזה הקהל הלבן ביציעים ובבית התגעגע לאיש אחד - טוני קרוס - שחסרונו (בעקבות הפרישה כמובן) הורגש כל כך. ריאל הייתה חשופה וניצלה כמה וכמה פעמים בזכות קורטואה (והמשקוף), אך בעיצומו של הגעגוע לקשר הגרמני, אנצ`לוטי שלף מהכובע אגדה אחרת - לוקה מודריץ`. 

מודריץ` נכנס כמחליף בדקה ה-70, שתי דקות אחרי שער השוויון של דניז אונדב שנותר לבד ברחבה ונגח לרשת אחרי כדור של ג`יימי לוולינג, ובדקה ה-75 הגיע הרגע שבשבילו הקרואטי נכנס. מודריץ` הגביה קרן לרודיגר והבלם הגרמני נגח פנימה וחגג את ה-1:2 שעשה את ההבדל מול האקסית. במחצית הראשונה רודיגר התחזה ברחבה וראה את ה-VAR מבטל בצדק פנדל שסחט. 

שטוטגרט הייתה יותר טובה בחצי הראשון, אך קורטואה סיפק ארבע הצלות ב-20 הדקות הראשונות ובהמשך בעיטה של אונדב נעצרה על ידי המשקוף. בהפסקה אנצ`לוטי הכניס את אדר מיליטאו (שלא היה כשיר ל-90 דקות) במקום לוקאס ואסקס שאכזב ודני קרחבל עבר מעמדת הבלם למגן ימין.

25 שניות בתוך החצי השני רודריגו מצא את עצמו מוביל מתפרצת לאחר כדור גדול של טשואמני, הברזילאי השאיר כדור על מגש לאמבפה והכוכב הצרפתי חגג שער ראשון במדים הלבנים בצ`מפיונס בדרך ל-0:1. עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-90+5, אנדריק בן ה-18 רץ חצי מגרש לבד במתפרצת וכבש את ה-1:3 עם בעיטה מדויקת ממש מחוץ לרחבה. זה היה שערו הראשון באלופות של ילד הפלא הברזילאי, בהופעת הבכורה שלו במפעל. בחצי השני ויניסיוס בעט למשקוף. 

במחזור השני של ליגת האלופות ריאל תצא לצרפת למשחק מול ליל בתחילת אוקטובר, בעוד ששטוטגרט תארח את ספרטה פראג. קבוצתו של סבסטיאן הנס שסיימה שנייה בבונדסליגה אשתקד יכולה להיות גאה בכדורגל שהיא הציגה, כי אם היא תמשיך לשחק ככה - היא תשיג לא מעט נקודות בליגת האלופות החדשה.