שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
Popup heading
Close
נגישות
לְחַץ אֶנְטֵר לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים
הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ.
לְחַץ אֶנְטֵר לְנִוּוּט מִקְלֶדֶת
לְחַץ אֶנְטֵר לִפְּתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
ראשי
אזור אישי
הרשמה לניוזלטר
לוח תוצאות
לוח שידורים
VOD
פנטזי NBA
משחק הניחושים 5 חברה
ליגת החלומות
עונים וזוכים
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
Gaming
עולם הרכב
ענפים נוספים
פודקאסטים
דאבל פס
ערוץ הספורט
>>
גלריה - צילום: יצרן
ב-S6 אי-טרון כבר יש 503 כ"ס ו-3.9 שניות ל-100 קמ"ש
צילום: יצרן
כן, יש גם סטיישן. לא נראה אותה בארץ כמובן
תאורה דיגיטלית אקטיבית וסמל מואר
הממדים החיצוניים לא רחוקים מהדור היוצא
תא הנוסעים "העתק הדבק" מאאודי Q6 אי-טרון
בשלב הראשון עם 367 כ"ס וסוללת 100 קוט"ש, בעתיד גם סוללת 83 קוט"ש
ב-S6 אי-טרון כבר יש 503 כ"ס ו-3.9 שניות ל-100 קמ"ש
צילום: יצרן