שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
Popup heading
Close
לְחַץ אֶנְטֵר לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים
הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ.
לְחַץ אֶנְטֵר לְנִוּוּט מִקְלֶדֶת
לְחַץ אֶנְטֵר לִפְּתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
ראשי
אזור אישי
הרשמה לניוזלטר
לוח תוצאות
לוח שידורים
VOD
פנטזי NBA
משחק הניחושים 5 חברה
ליגת החלומות
עונים וזוכים
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
Gaming
עולם הרכב
ענפים נוספים
פודקאסטים
דאבל פס
ערוץ הספורט
>>
גלריה - צילום: יצרן
בנטלי קונטיננטל GTC
צילום: יצרן
גם הקונטיננטל GTC (קבריולה) פה
התפתחות בעיצוב מבחוץ
די זהה מבפנים
תוספת של 123 כ"ס וקיזוז 0.4 שניות ל-100 קמ"ש
פותחת את הגג ב-19 שניות
רק 4 מושבים - איפה יהיה מקום לסבתא?
בטח לא בתא המטען
בנטלי קונטיננטל GTC
צילום: יצרן