שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
Popup heading
Close
נגישות
לְחַץ אֶנְטֵר לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים
הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ.
לְחַץ אֶנְטֵר לְנִוּוּט מִקְלֶדֶת
לְחַץ אֶנְטֵר לִפְּתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
ראשי
אזור אישי
הרשמה לניוזלטר
לוח תוצאות
לוח שידורים
VOD
פנטזי NBA
משחק הניחושים 5 חברה
ליגת החלומות
עונים וזוכים
כדורגל ישראלי
כדורגל עולמי
כדורסל
NBA
Gaming
עולם הרכב
ענפים נוספים
פודקאסטים
דאבל פס
ערוץ הספורט
>>
גלריה - צילום: רן סגל
צילום: רן סגל
השינוי הבולט - המולטימדיה
רכב גבוה - כניסה גבוהה
הנדסת אנוש טובה
הנוחות לא מרשימה
מושב אחורי מרווח גם לשלושה
הכניסה לשורה השלישית לא נוחה
כ-240 ליטר כשכל המושבים בשימוש
אחרי קיפול השורה השלישית כבר תקבלו 870 ליטר מרשימים
יחידת הנעה קלאסית: מנוע דיזל 202 כ"ס ותיבה אוט' 8 הילוכים
בשטח: בין סובארו פורסטר לטויוטה לנד קרוזר
צילום: רן סגל