ליגת האלופות הזכירה שבכל יום היא יכולה להנפיק חלומות
אין מקום לציפיות ולקללות, כי אליפות לא תהיה כאן. דעה
הגיע הזמן להתבגר ולא לקחת כל הפסד כסוף העולם. דעה
לכבוד פסח: החכם, התם, הרשע וזה שאינו יודע לשאול
התבוסה של גליל הוכיחה שאי אפשר לשחק בגורל הליגה. דעה
תארים עם בארסה ובאיירן זו לא חכמה. שילמד ממוריניו. דעה
אנצ'לוטי, רונאלדו, בייל, קסיאס וגם ברצלונה. דעה
הפרוייקט המוצלח באדום משאיר בצל את קבוצת הכדורגל. דעה
עד שטביב לא יביא מאמן בעל שם, הקבוצה תמשיך בדרך למטה
ההפסדים בפנדלים הם בגלל שהוציא את ה-ה' משמו? דעה