בדיוק כמו מזג האוויר, גם החגיגה מול פורטוגל היתה שקרית
בגרמניה מבינים שזה אבסורד לשחק בגמר בין כל המלחמות
טור גרמני משער ברנדנבורג, המקום בו חולמים על גביע