סיכום המירוץ: זינוק רע של המילטון סייע. ותודה לוורשטפן
הישורת האחרונה של העונה כאן ולהמילטון אין מה להפסיד
המנצח מרוצה, רוזברג שני והצופים שנשארו ערים שואלים למה?
המילטון מנצח, רוזברג שורד ו-ורשטאפן עוזר לרד בול
ניצחון לא יספיק להמילטון, בזמן שרוזברג מכוון רק לאליפות
המילטון חגג, רוזברג לא נשם ו-וורשטאפן רקד בגשם
פרידה מהאלוף הברזילאי שמתח את הקריירה עד הקצה
השניים לא יבחלו באמצעים כדי לנצח. באבו דאבי יוכרע המנצח
הקרב בצמרת, הניצוצות של ורשטאפן והדומיננטיות של מרצדס
האם המילטון ינצח ביפן וינקום על האכזבה בשבוע שעבר?