בתחילת חודש יוני, אישרו מפיצת המשחק EA והמפתחת תחתיה DICE כי משחק היריות מגוף הראשון באטלפילד 2042 יתמוך בשרתים עד 128 שחקנים, במפות מאסיביות בגודלן עם מערכת מזג אוויר דינאמית ומפגעים סביבתיים כמו סופות טורנדו וחול.
עכשיו, לפי שיחה בין אתר החדשות The Verge לבין מפיצת המשחק EA, נודע כי בשרת בו השחקנים לא יצליחו למלא את כל ה-128 מקומות שבו, המשחק עצמו ימלא את החסר בבוטים שימלאו במקרה הצורך עד כחצי מהשרת, כלומר עד כ-64 בוטים במפה.
שחקני המחשב האישי וקונוסולות הדור הנוכחי יהנו מתמיכת הקרבות הגדולים שבאטלפילד 2042 יציע בעתיד.
לפי EA, מצב ה- All-Out Warfare, מוגדר כהדבר הבא של מצבי המשחקים הפופולריים של סדרת באטלפילד, Conquest & Breakthrough, עם הוספה של המפות הגדולות שנוצרו אי פעם בשביל הזיכיון.
ככל הנראה לא מתכוננת שום תוכנית להוריד אפשרות זו אבל לפי EA, השחקנים תמיד יקבלו תיעדוף כדי שבשעות שיא של המשחק לא אמורה להיות אינטראקציה בכלל.
חשוב לציין שאפשרות זו לא חדשה כלל בעולם ה-FPS עם משחקים פופולריים כמו PUBG, רוקט ליג, ו- Star Wars Battlefront כבר משתמשים במערכת זו כשאין שחקנים זמינים. עוד נקודה חשובה היא שאף אחד מהמשחקים הללו לא ניסה מערכת זו בצורה מאסיבית כמו לפי התכנון של EA.
לשחקני הדור הקודם, PS4 והאקס בוקס וואן, לא תהיה את האפשרות לשחק עם כמות זו של שחקנים עקב מגבלות ברמת החומרה. הדרך שבה שינוי זה יעשה תהיה בכך שכמות השחקנים המקסימלית תישאר על 64 וכי גודל המפות יקטן ויתאים את עצמו בלי פגיעה במשחקיות האינטנסיבית.
באטלפילד 2042 יצא לקהל הרחב בתאריך ה-22 באוקטובר השנה. עלות המשחק המתכוננת היא כ-60$ לדור הקונסולות הקודם וגרסת המחשב האישי. לדור החדש המחיר עלה ל-70$.