תוכנת האנטי צ'יט Ricochet, הבלעדית למשחקי קול אוף דיוטי, הוסיפה דרך חדש לניסיון שלה להשפיל רמאים במשחק.הטכנולוגיה נגד רמאות של משחק היריות הסופר פופולרי כוללת כעת "טכניקת השמטה" חדשה שלוקחת את הנשק של הצ'יטר באמצע המשחק. "טכניקה" זו מתווספת לשיטות אחרות כמו הפיכת שחקנים שלא מרמים לבלתי נראים, במיוחד לצ'יטרים. הכל תחת המטרה הראשית של החברה, להוריד את כמות הצ'יטרים במשחקיה.
רק בשבוע שעבר , אקטיוויז'ן חשפה כי חסמה יותר מ-180,000 רמאים בכל הכותרים שלה, רק בחודשיים האחרונים, המפתחים שמאחורי Ricochet הסבירו שדרך התמודדות עם רמאות ב-Warzone היא כמו משחק של חתול ועכבר: ככל שמזהים ומיושמים פתרונות למאבק ברמאות, הצ'יטרים כבר עובדים על דרכים חדשות לעקוף את פתרונות הבטיחות של התוכנה.
דוגמא: צ'יטר "לא מבין" למה הנשק שלא לא עובד.
עם זאת, קיימות מספר שיטות חכמות המאפשרות לרמאים שזוהו להישאר במשחק מספיק זמן כדי לנתח את השיטות שלהם, אך גם למזער את השפעתם על שחקנים אחרים. בעיקרו של דבר, זו דרך לעצבן רמאים ככל האפשר בזמן שהמפתחים נגד הרמאות מתבוננים בהם ומוצאים דרכים חדשות לתפוס אותם.לדוגמה, שיטת "מגן נזק" מונעת מרמאים להיות מסוגלים להסב נזק לשחקנים אחרים, ובכך מאפשר לשחקנים השומרים על החוקים לזהות רמאים ולדווח עליהם, או, יותר טוב, לצלם אותם ותגובתם המבולבלת כדי לשתף אותם עם באינטרנט.
כאמור, מאז סוף אפריל, תוכנת ה-Ricochet תפסה למעלה מ-180,000 צי'טרים בשני הכותרים, כדי להמשיך את ההתקדמות הזו, מחלקת האנטי-צ'יטים מבקשת מהשחקנים לדווח באופן ידני על כמה שיותר צ'יטרים תוך שהם מוודאים שכל חשבון שדווח הוא לגיטימי. "תוכנת ריקושט תמשיך לעבוד בצורה חכמה וטובה יותר ככל שהזמן מתקדם", נמסר מהחברה, "האם תתקלו ברמאים? למרבה הצער, אולי כן, אבל אנחנו עובדים בלי סוף כדי להיות מהירים וטובים יותר כדי להוציא אותם מהמשחק (בכוח) ולתת לכם להתמקד בכיף”.
דוגמא: שחקנים נורמליים הופכים לבלתי נראים לצ'יטר