מותג Fix משיק קמפיין חדש בשיתוף פיינסט
יתמקד על שחקניות הגיימינג של ארגון ה-eSports
שחקניות הגיימינג עוברות למרכז הבמה: מותג ההלבשה Fix הודיע היום (חמישי) על השקת קמפיין רשת חדש בכיכובן של שחקניות הגיימינג המקצועיות של ארגון ה-eSports פיינסט.
הקמפיין, שמרכזו באינסטגרם של שחקניות הקבוצה, יכלול בנוסף גם טורניר אונליין במשחק המלחמה הפופולרי ואלוראנט שהבנות יערכו בחסות Fix.
הבחירה בשחקניות הגיימינג להוביל את הקמפיין, אינה טריוויאלית. ארבעת הבנות מעולם לא לקחו חלק בקמפיין מכל סוג, אולם מאז הצטרפותן לפיינסט הן מעוררות עניין רב בשל הייחודיות שלהן. שחקניות הקבוצה הן ליבי קאפו (16), טליה אושיה (17), לינור ליאני (19) ואופיר גבאי (18).
״Fix היא החברה הראשונה לזהות את הפוטנציאל הטמון בשיתוף פעולה עם קבוצת השחקניות של פיינסט״, אומר אמיר והב סמנכ״ל פיתוח עסקי ומכירות בפיינסט.
״החברה בחרה להשיק קמפיין עם הגיימריות של פיינסט במטרה לייצר עוגן תקשורתי בעולם הגיימינג. כך, Fix תוכל לתקשר באופן רציף וקבוע עם קהילת הגיימריות הישראליות, ההולכת וגודלת. עולם הגיימינג וה-eSports ממזמן אינו שולי כי אם ענף מרכזי ומשמעותי, אשר מכתיב טרנדים בקרב קהל צעיר, המהווה מטרה חשובה עבור מותגים מסחריים. עולם הגיימינג הגיע למיינסטרים, והחסות הראשונה לקבוצת הנשים של פיינסט משקפת את האמון וההבנה שהתעשייה הזו אינה נחלתם של גברים בלבד״.
״העבודה המשותפת עם פיקס, מותג שאני אוהבת ללבוש גם בחיי היומיום שלי, מאוד מרגש אותנו״, אומרת טליה אושיה שחקנית בפיינסט, אשר לוקחת חלק בקמפיין. ״זו פעם ראשונה עבורנו שאנחנו משתתפות בפעילות מהסוג הזה, לא טבעי לנו אבל מאוד משמח. חשוב לנו שהמסר של גיימינג נשים יקודם. יש עשרות אלפי גיימריות בישראל והן כולן צריכות להיות גאות בזה!״
חן בן ישי, מנהלת השיווק של Fix הוסיפה כי ״פיקס גאה לחבור לקהילת הגיימריות של פיינסט ולקחת חלק בלתי נפרד בחיבור המתבקש בין עולמות הגיימינג ואופנה. עם כניסת מותגים בינלאומיים מוכרים לזירת המשחקים, אנו מזהים את הפוטנציאל האמיתי בעולם ווירטואלי עם ערך מוסף לשחקניות דרך ביטוי עצמי, קריאטיביות, אינדיווידואלית והעצמה נשית. אין ספק כי היום גם בעולם הווירטואלי, בנות מרגישות יותר בנוח להיות מי שהן, איך שהן וגדלות כל אחת בדרך שלה״.
פיינסט היא קבוצת ה-eSports המקצוענית הראשונה בישראל, והיא נתמכת באמצעות קבוצת ההשקעות במדיה רדארזירו (RadarZero). במסגרתה משחקות ארבע קבוצות בכותרי משחק שונים: פיפ״א, פורטנייט, ואלורנט ו-CS:GO. הארגון הוקם ב-2019 על ידי המנכ״ל רוביק מילקיס, כאשר מעט לאחר מכן הצטרף סמנכ״ל השיווק יותם נחשון. השניים, שמגיעים מרקע עשיר בעולם הגיימינג, הובילו את הקבוצה לשורה של הישגים ספורטיביים ועסקיים בשנה האחרונה.
לצד הופעות מכובדות בטורנירים הגדולים בעולם הגיימינג, החברה החלה בשיתופי פעולה מסחריים עם ענקיות האלקטרוניקה לוג׳יטק, אייסר וסמסונג. בנוסף, הקבוצה צירפה לשורותיה כשגריר מותג את הזמר סטטיק, הידוע כחובב גיימינג.