Overwolf משיקה קרן יוצרים בסך 50 מיליון דולר לתמיכה בגיימינג

החברה תציע תמיכה ליוצרי מודים, יוצרי אפליקציות וחברות משחקים

ניר אימבר
ניר אימבר
שנה גודל פונט א א א א

אוברוולף היא הפלטפורמה המובילה להפצה, שיווק ומונטיזציה של אפליקציות ומודים למשחקי מחשב עם למעלה מ-30,000 יוצרים ו-20 מיליון משתמשים פעילים בחודש. החברה הכריזה היום על השקת ה-Overwolf Creator Fund: קרן בשווי 50 מיליון דולר אשר תוקדש כולה לתמיכה במערך של חוויות הגיימינג הנוצרות על ידי הקהילה.  הקרן החדשה תתמוך בעבודות ובפרויקטים של יוצרי אפליקציות למשחקים, יוצרי מודים, וכן חברות משחקים המתכננות לשלב מודים בתוך כותרים חדשים שהן מפתחות.

בנוסף למתן תמיכה ליוצרי תוכן למשחקים, הקרן החדשה תשקיע גם בחברות משחקים המפתחות כותרים שכבר משלבים בתוכם מודים שנוצרו על ידי הקהילה. תיתכן גם השקעה ישירה ביוצרי תוכן המייצרים מודים עבור חברות משחקים אלו, כדי לחזק את שני צידי המערך.

לאחרונה, הכריזה אוברוולף על CurseForge Core, פלטפורמה שתאפשר לחברות משחקים להטמיע מערכות קוד פתוח ולתת לשחקנים לחקור, לגלות, ולהתקין מודים תוך כדי משחק, בכל הפלטפורמות האפשריות.
בנוסף להון, לחברות המשחקים תהיה גישה מוקדמת ל-CurseForge Core, ובכך יוכלו להטמיע מודים בקלות ובבטחה במשחקים החדשים שלהן, מבעוד מועד.

 "במילים פשוטות, חוויות גיימינג שנוצרות על ידי הקהילה הופכות להיות חלק משמעותי מעולם הגיימינג. חברות משחקים שירצו לשגשג ולהצליח בעידן החדש הזה של הגיימינג יצטרכו לרתום את כוחה של הקהילה כדי לעשות זאת. אנחנו נרגשים להשיק את הקרן החדשה הזו, ולהניח את התשתית לעידן חדש של השתתפות ביצירת חוויות גיימינג במשחקי AAA; ואנחנו שמחים מאד להיות מסוגלים לתמוך בשני צידי המערך - גם ביוצרי התוכן למשחקים וגם בחברות המשחקים עצמן". אמר מנכ"ל ומייסד שותף באוברוולף, אורי מרשנד.

Stray Bombay, חברת משחקי קו-אופ בראשות צ'ט פליצ'ק, היא הראשונה לקבל מימון מקרן היוצרים של אוברוולף. החברה תטמיע את CurseForge Core בתוך המשחק הראשון שלה, The Anacrusis. מדובר במשחק יריות מגוף ראשון, קו-אופ ל-4 שחקנים, שתוכנן כבר מהיסוד להיות גם משחק וגם מרחב חברתי. הכותר צפוי להיות מושק ברבעון הרביעי של 2021.

"אנחנו נרגשים לעבוד עם אוברוולף, שכן הם חולקים איתנו את החזון של תוכן המיוצר ע"י משתמשים. הם מבינים את החשיבות של שילוב תוכן כזה בתוך המשחק - גם מודים, גם מפות וגם היבטים קוסמטיים. מבחינתנו, זה הרבה מעבר לסתם להוסיף תוכן למשחק - מדובר בהעצמה של יוצרים ובעידודם להיות מעורבים ולקחת חלק פעיל בפיתוח של המשחקים שהם אוהבים," ציין פליצ'ק.