אחרי שמסרו למעלה מ-400 דיפנדרים חדשים מאז החל השיווק הדור השני לפני כמעט שלוש שנים, חברת המזרח, יבואנית רכבי יגואר לנד רובר מרחיבה את המשפחה ונכנסת לעולמות החשמליים בסדרת רכב ה-4X4 היוקרתי; החל מהיום זמין הדיפנדר עם גרסת 130 טורבו דיזל ארוכה ולצידו בפעם הראשונה, גרסת 110 שנושאת מערכת פלאג-אין הייבריד, כאשר החלוקה בין שני הדגמים היא בעיקר בפרופורציות וסידור ההושבה; דגם ה-130 מגיע עם שמונה מושבים, דגם ה-110 מיועד לחמישה אנשים.
מערכת הפלאג-אין הייבריד של הדיפנדר הקצר מבוססת על מנוע טורבו בנזין 2.0 ל', סוללת 19 קווטש, ומנוע חשמלי המפיקים יחד 404 כ"ס, בחיבור אל תיבת 8-מהירויות אוטומטית והנעה כפולה כמובן. הוא יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות בלבד, וטווח הנסיעה של הסוללה הוא 46 קילומטרים עד התרוקנות, כאשר טעינה מהירה מחזירה לסוללה 80% בפרק זמן של חצי שעה וטעינה איטית אורכת שעתיים. הוא מגיע עם מיטב השכלולים של לנד רובר לשטח כולל בקרת טריין ריספונס עם שבעה מצבי כיול, בקרת נהיגה במדרון וכדומה. בציוד ההיקפי שלו שלל מערכות הנגה אקטיביות, מצלמות 360 מעלות, מערכת פי ויו פרו, חישוקי 20 אינץ', מושבים מרופדי עור ותאורת אווירה בין היתר.
הדגם השני הוא הדיפנדר 130, וכאן כבר מדובר בגרסה מסורתית לגמרי עם מנוע דיזל בלבד לו צריכת דלק ממוצעת של 9 ק"מ לליטר. הגרעין של המערכת הוא מנוע 3.0 ל' שש בוכנות בהספק מרבי של 250 כ"ס ותיבת 8-מהירויות אוטומטית עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.9 שניות ו-188 קמ"ש מהירות מרבית.
הוא מגיע עם חישוקי 19 אינץ', צמיגי All season, מערכות מדיה פי פי פרו כמו בדגם ה-110 וכל מערכות ההגנה והחוויה של אחיו הקטן. סייג לכך, הוא שבדגם זה נעדר דפרנציאל אקטיבי, אך הוא מצויד הילוך כח, בקרת מתלי אוויר ויכולות שטח מהוקצעות למשפחה המורחבת. סידור ההושבה בו הוא שניים מקדימה ושני ספסלים - 3+3 בשורה שניה ושלישית. אורכו 5.3 מ', רוחבו 2 מ', גובהו 1.97 מ' ובסיס הגלגלים הוא 3 מ'. נפח תא המטען מאחורי השורה השלישית הוא 389 ל'.
המחירים בארץ יחלו ב-640,400 אלף שקל לדגם הפלאג-אין הייבריד ו-622,100 שקלים לדגם הדיפנדר טורבו דיזל הארוך.