סאנגיונג היא בין יצרניות הרכב הבודדות שנותרו נאמנות לרכבי 4X4 מושקעים, בהם ה-רקסטון המפואר. לפעמים נדמה שהם פועלים בסתירה מוחלטת להגיון בצל הרגישות הכלכלית של החברה, אך כנראה שהם לא מסוגלים או רוצים להיפרד מסימני ההכר שלהם כל כך מהר, חרף הנסיגה הדרמטית במכירות.
כך או אחרת, יש להם בקנה SUV חדש, רכב 4X4 קשוח (שגם נראה מבטיח) בשם הזמני X200 שאולי עתיד ללכת ראש בראש מול סוזוקי ג'ימני. בחודש שעבר כאמור, פרסמה סאנגיונג כמה קדימונים אודות האח הגדול שלו, ה-J100 והעירה כי זו "אמירה מוטורית" שצריכה לגשר על החלל שנפער בין הקורנדו לרקסטון. מכונית זו תשווק בשנת 2022 ותבשר על שפת עיצוב חדשה של המותג הקוריאני.
רכב ה-4X4 החדש שעולה כעת לכותרות, מסקרן קצת יותר עקב מיצובו ומידותיו. הוא יתווסף להיצע מתחת ל- J100, ממנו סאנגיונג משתפת כעת איורים ראשוניים. כמו J100, זהו רכב שטח די הרפתקני למראה עם השפעות רטרו, מבנה רבוע, גלגלים שמנים ותכונות שללא ספק יכולות להיות חלק מהרפטואר של מותג Jeep. המכונית, שמוגדרת כאמור תחת קוד נזיל בשם X200, היא, על פי סאנגיונג ממש כמו ה-J100 נולדה בהשראת קורנדו ומוסו הקודמים.
הקוריאנים מעורפלים יותר לגבי ה-X200 מאשר לגבי ה- J100. לכן עדיין לא ברור לגמרי באיזה סגמנט הוא ישובץ. ממבט ראשון הוא משדר הופעה קומפקטית יותר מ- J100 וייתכן שזה יהיה יורשו של הקורנדו הנוכחי. זה כבר פעיל שנתיים וחצי בדור האחרון שלו, אז כנראה שיעבור זמן מה לפני גרסת הייצור של ה- X200. אבל אם אכן, כפי שאנחנו מהמרים מדובר כאן על יריב הולם לסוזוקי ג'ימני מכל האפשרויות שעומדות של הפרק, ובהתחשב בכך שסאנגיונג משווקת מוצרים לא יקרים, היפנים עשויים לפגוש רכב כביש-שטח די אטרקטיבי מהצד השני של המסלעות.