בעתיד, רנו תרכז חלק ניכר מתוך המאמצים של בטעינה מהירה יותר עבור המכוניות החשמליות שלה מאשר פיתוח כלי רכב עם טווח נסיעה ארוך במיוחד. את זה הסביר מנהל התכנון והמוצר גידו האק במסגרת ראיון קצר שהעניק לאחרונה לכלי התקשורת בגרמניה. "טווח חשמלי של 800 ק"מ ומעלה הופך את הרכבים לכבדים ומסורבלים, תופסים הרבה מקום, יקרים מאוד וגם מגדילים את טביעת הרגל הפחמנית עם כל קילומטר שהרכב נוסע. זו לא הגישה שלנו ואי אפשר להמשיך בצורה הזו", אומר האק.
יצרנית הרכב הצרפתית טוענת שאנחנו רחוקים מאוד ממיצוי מערכות הטעינה בשלב זה - ויש להקדיש לך פתרונות חכמים ונגישים. "המטרה צריכה להיות ברורה: נהג צריך להיות מסוגל לטעון מחדש טווח ארוך בזמן קצר. טכנולוגיית ה-800 וולט היא בהחלט פתרון טוב ולכן אופציה רצינית עבורנו". עוד הוא מעיר, "מדובר גם בשימוש בכימיקלים חדשים, כך שטכנולוגיית נתרן-יון היא אפשרות בדיוק כמו פוספט ליתיום ברזל".
קבוצת רנו בעיצומה של הפעימה השלישית במסגרת התוכנית האסטרטגית שלה "רנולושן". המטרה של "המהפכה" היא לאזן את המשאבים (הוצאות-הכנסות) עם הערך המוסף הנובע מתעשיית הרכב החשמלי והניידות, כך לפחות נכתב על ידם בסוף השנה שעברה. בעתיד, ינתן דגש גדול על כלי רכב חשמליים עירוניים, תוכנה, שירותי ניידות חדשים וכלכלה מעגלית - שיטה המבוססת על תמריצים כלכליים לבצע מחזור במקום השלכת פסולת רעילה.
רנו תמשיך להתמודד עם השינויים האסטרטגיים תחת ברית משותפת עם ניסאן ומיצובישי. החברות הכריזו לאחרונה על שורה של צעדים ל-15 השנים הבאות; שילוב הידיים בין חברת הרכב הצרפתית לאחיותיה היפניות טומן מספר יוזמות באמריקה הלטינית, הודו ואירופה, כמו גם סדר חדש ומאוזן של אחזקות הדדיות כדי לחזק את התשתית הכלכלית ולהגדיל רווחים ונוכחות.
רנו תוביל את החזית החשמלית לאור הניסיון שהיא צברה בשנים האחרונות, כאשר בין היתר, המותג מתכנן להמציא מחדש את רנו 5 כמכונית חשמלית רטרו-מודרנית (שלאחרונה זכתה למהדורה מקבילה של חברת אלפין). רנו 5 החשמלית מסיימת בימים אלו את הפיילוט האחרון שלה לפני שתעבור לייצר סדרתי בשנה הבאה. על רצפת המכונית הותקנה מערכת 400 וולט שתאפשר טעינה מהירה עבור סוללה בעלת טווח נסיעה ריאלי של כ-380 קילומטרים. המחיר שלה, על אף שהוא בסימן שאלה מתכנס לאזור ה-20-25 אלף יורו. אבל מוקדם לנקוב במספרים מדויקים.