אופל הופכת את ה-Mokka-e למוקה 'אלקטריק', ומציבה אותו ב-2023 עם מיתוג חדש ושדרוגים טכנולוגיים קטנים בתחומי החסכון והביצועים. בנוסף לשינוי השם, רכב הכביש שטח הקומפקטי יהיה זמין עם בקרת אנרגיה יעילה יותר ועם סוללה מוגדלת, התורמים לו לשיפור טווח הנסיעה לצד מנוע חשמלי חזק יותר.
עם ערכת הסוללות החדשה של 54 קוט"ש (+4 קוט"ש), הגרסה הכל-חשמלית של המוקה כשירה כעת לצבור מרחק נסיעה של 406 קילומטרים במקום 338 קילומטרים לפי תקן WLTP. במקביל, צריכת החשמל יורדת מ-17.8 ל-15.2 קוט"ש ל-100 קילומטרים.
הספר המערכת תוגבר עם העדכון ל-115 קילוואט/156 כ"ס, בעבר היה 100 קילוואט/136 כ"ס. המומנט המרבי של 26 קג"מ נותר ללא שינוי, אולם האופל החשמלי מאיץ מאפס ל-100 קמ"ש בפחות מ-10 שניות, אם כי היצרן עדיין לא משחרר נתון יותר מדויק מזה. המהירות המרבית מוגבלת אלקטרונית, וזו נשארת על 150 קמ"ש.
בהתאם להעדפת הלקוחות, נהגי המוקה החשמלי יכולים לבחור בין שלושת מצבי הנהיגה Eco, Normal ו-Sport כרגיל המשפיעים על צריכת האנרגיה והיכולת הדינמית שלו. במצב Eco, הג'יפון החשמלי רותם את המערכות לחסכון מרבי למשל. ניתן, כמו קודם לכן להטעין את סוללת ה-54 קילוואט ל-80 אחוז תוך קצת פחות מ-30 דקות בתחנת טעינה ציבורית של 100 קילוואט בזרם DC מהיר. המטען המשולב של המכונית תומך בטעיינת זרם AC סטנדרטי במסוף ביתי עד 11 קילוואט.
אופל טרם פרסמה את מחירה של המוקה אלקטריק החדשה. הדגם הנוכחי עולה כיום מ-37,650 יורו בגרמניה ולא שונה מהותית במדינות אירופיות אחרות. לפי אופל, 65 אחוז מכלל לקוחות Mokka בגרמניה בחרו בגרסה החשמלית של של הג'יפון הקומפקטי בנובמבר האחרון וזהו שינוי כיוון חיובי עבור התחזית האסטרטגית של היצרן. עד 2024, רוצים אופל להציע כל דגם שקיים בשורותיהם עם מערכת מחושמלת. בשנת 2028, אופל אמורה להפוך למותג חשמלי לחלוטין באירופה.
דוד לובינסקי משווקת את רכבי אופל בישראל. מתחילת השנה נמסרו מקרב המותג הגרמני מעל 2300 כלי רכב - זינוק חד של 36% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, מעל רבע מהדגמים היו מסדרת מוקה. אחוז קטן מהם (פחות מ-100) היו מצוידים במערכת הנעה חשמלית מלאה (המחיר בישראל עומד על 167 אלף שקל).