קיה EV6 נחשפה לראשונה בינואר 2021, וכעת מציגה היצרנית הקוריאנית מתיחת פנים הנוגעת לתחומי העיצוב בסגנון "החשמלי" של קיה, הטכנולוגיה והסוללה שגדלה. מאז החל שיווקה בישראל של ה-EV6 בסוף 2022, עלו על כבישי ישראל 360 יחידות בלבד (נכון לסוף מרץ 2024), זאת לעומת יונדאי איוניק 5 שבמהלך חודשי ינואר-מרץ 2024 מסרה כבר 449 יחידות. מטלקאר, יבואנית קיה בישראל, נמסר כי בשלב זה טרם ידוע מועד ההגעה לישראל.
עיצוב ותא נוסעים
מבחינה חיצונית ניתן להבחין כי שפת העיצוב החשמלית מה-EV9 וה-EV5 הגיעה גם לכאן, עם תאורת היום הזוויתית והפנסים החודרים את הפגוש, שמצידו מציג עיצוב חדש לסבכה התחתונה ואת גימור הפלסטיק הישר שחיבר בין הפנסים, החליף אחד שמזכיר במעט את סגנון "אף הנמר". בפרופיל נפגוש בחישוקים חדשים ומאחור השינוי קל וכולל עיצוב חדש לגימור השחור בפגוש.
תא הנוסעים רוענן קלות, עם הגה בעיצוב חדש בסגנון קטום בשני קצותיו ובמקום מסגרת לוח מחוונים והמולטימדיה הזוויתית, המסגרת מרובעת וישנן גרפיקות עדכניות למסכי ה-"12.3 הכוללים קישוריות אלחוטיות, עדכוני OTA ומערכת ניווט במציאות רבודה. בנוסף תציע ה-EV6 המחודשת גם מפתח חכם לטלפון הנייד ואף אימות באמצעות טביעת אצבע, כך שתוכלו לפתוח ולהניע את הרכב ובהתאם לכך ישמרו ההעדפות האישיות. עוד נמצא כאן 10 כריות אוויר בעוד שאר מערכות הבטיחות האקטיביות נותרו על כנן.
כמו כן תוצע גם הפעם גרסת GT-Line באווירה ספורטיבית ובהמשך תוצג עם ה-GT הספורטיבית לאחר שגם היא תעבור מתיחת פנים.
יחידת הנעה
קיה EV6 המחודשת תציע, כמו בעבר, את אותם המנועים, במקרה של אלו מתוחות הפנים ובגרסת הטווח המוגדל - ישנו מנוע יחיד (הנעה אחורית) בהספק של 229 כ"ס או צמד מנועים (הנעה כפולה) בהספק של 325 כ"ס.
גם הסוללה גדלה ובקיבולת זהה לאיוניק 5 המחודשת, עם 84 קוט"ש (77.4 קוט"ש בעבר) המאפשרת טווח נסיעה של 492-494 ק"מ (עם חישוקי "19, או 456 ק"מ עם חישוקי "20), ואילו לגרסת ההנעה הכפולה טווח נסיעה של 461 ק"מ (עם חישוקי "19, או 432 ק"מ עם חישוקי "20). נציין כי מדובר במפרט הקוריאני ובתקן מחמיר יותר מה-WLTP המוכר באירופה למשל.
קצב יכולת הטעינה המהירה (350 קילוואט) נותר כבעבר, מה שמאפשר לכם טעינה מ-10% ל-80% ב-18 דקות בלבד.