כמחווה לעיצובה של אאודי TT הראשונה, שהוצגה לפני 25 שנים, אאודי תייצר 100 עותקים של מהדורת ה-TT RS 'אייקון אדישן' באירופה בשנה הבאה. חטיבת היוקרה הגרמנית מספקת לכל מאה העותקים מראה חיצוני ארוז באפור Nardo עם דגשים שחורים יחד עם חישוקי אירו-קיט בעיצוב בלעדי לסדרה זו. מבפנים, תמה משולבת אפור-צהוב, תפרים מנוגדים וכן תמצאו את המילים 'מהדורה אייקונית' מתחת למשענות הראש.
מערכת ההנעה היא זו שכבר מוכרת מה-RS, כך שלמרבה ההפתעה אין פה חגיגות או בשורות מיוחדות למי שציפה לקבל מנה הגונה יותר של ביצועים: בחרטום שלה מנוע חמישה צילינדרים 2.5 טורבו עם 400 כ"ס ו-50 קג"מ בשילוב עם תיבת הילוכים S tronic שבע מהירויות והנעת קוואטרו לכל הגלגלים. אז למרות שאין הרבה חידושים בקרביים, היכולת האדירה שלה נשמרת: את המיאוץ ל-100 קמ"ש תסיים ב-3.8 שניות בלבד, והמהירות המרבית מבוקרת ל-250 קמ"ש. אאודי ספורט דאגה גם למתלים אדפטיביים ומערכת ניהול המתאימה את כיול הבולמים לפי בחירת הנהג.
ה-Iconic Edition מובחנת מה-RS הרגילה בזכות מארג ספציפי של חטיבת אאודי ספורט. הצבע החיצוני היחיד הוא זה שנקרא Grigio Nardò כאמור, בשילוב עם הגימורים השחורים המבריקים של הגריל הקדמי, חצאיות הצד, מכסי המראות והלוגו של אאודי. כיתוב הקוואטרו, לעומת זאת, הוצמדו בגימור טיטניום מט. הלוגו של Iconic Edition תלוי בחלק האחורי של חלונות. בצד הדינמי, אאודי מעירים כי היא מצוידת בחבילה אווירודינמית מלאה עם מפצל (דפיוזר), קימורים על הפגוש, חצאיות צד, וכנף אחורית קבועה.
תא הנוסעים כולל מושבי RS מעור Nappa Jet Grey עם חלק מרכזי אלקנטרה שחור, תפרים בצבע צהוב במוטיב של ציפורני חתול ורקמת Iconic Edition כסטנדרט. גם שטיחי הרגליים מותאמים אישית, ובנוסף האלקנטרה מכסה שטחים נוספים כמו ההגה, משענות הידיים, לכיסוי לוח המחוונים ולקונסולה. ידית ההילוכים, גם היא עם תפרים צהובים, משלבת את המספר הסידורי של המכונית. גם מערכת השמע Bang & Olufsen היא חלק מהציוד הסטנדרטי.
"ה-TT עוצבה על פי פילוספיית "פחות זה יותר", אומר ראש מחלקת העיצוב של החברה, מארק ליכטה. "מהר מאוד הגענו למצב שהמכונית הזו היא בעלת עיצוב על-זמני", הוא מסכם. אאודי תפזר את 100 העותקים החל ברבעון א' של 2023 - רובן תהיינה בגרמניה, חלק מזערי מגיע לאנגליה והשאר בכמה נקודות נוספות. המחיר, צפוי לעמוד על כ-90 אלף יורו.