יבואנית רכבי קיה לישראל טלקאר מגדילה את היצע רכבי ספורטאז' החדש עם שלושה דגמים אסטרטגיים: גרסת 2.0 ל' אורבן בנזין אטמוספרית, מנוע הייבריד קונבציונלי וכן גרסת פלאג-אין הייבריד. גרסאות אלה מצטרפות אל דגמי ה-1.6 ל' טורבו בנזין 180 כ"ס ומנוע ה-טורבו דיזל 136 כ"ס שהגיעו לארץ במועד השקתו המקורית של הדור החמישי לפני כמה חודשים.
דגם הבסיס למשפחת ספורטאז' יהיה מעתה ה-2.0 ל' בנזין, שמוזיל את כרטיס הכניסה בשיעור של כמה אלפי שקלים, עם תג מחיר של 165 אלף שקלים. המנוע מחלץ הספק מרבי של 156 כ"ס ו-19 קג"מ הזמינים מ-4500 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות על הנעה קדמית. זמן ההאצה ל-100 קמ"ש אורך 11 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא בסביבות 11.5 קילומטרים לליטר.
מנוע ההיבריד של הספורטאז' מורכב מיחידת בנזין 1.6 ל' טורבו 180 כ"ס מוצמדת אל מנוע חשמלי וסוללה קטנה, להספק כולל של 230 כ"ס ו-35.8 קג"מ. תיבת ה-6 מהירויות מאיצה בו ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות, עם צריכת דלק ממוצעת של 18 ק"מ לליטר.
הגרסה החזקה ביותר של הספורטאז' דור חמש היא חבילת הפלאג-אין הייבריד, או PEHV, המגיעה עם סוללת 13 קווטש והספק מערכת כולל של 265 כ"ס. טווח הנסיעה של הסוללה הוא כ-68 קילומטרים עד התרוקנות, ואת המיאוץ ל-100 קמ"ש מסיים דגם הפלאג-אין ב-8 שניות. לרכב הנעה כפולה והוא כולל גם בקרת מצב שטח עם מספר מצבי כיול מובחנים לנהיגה בתנאים מגוונים.
בציוד התקני של הספורטאז' (החל באורבן) מסך ראשי 12 אינץ' עם אפליקציות בעברית, לוח מחוונים דיגיטלי מלא, שלל מערכות בטיחות, מפתח חכם, תאורת LED קדמית ועוד. דגם ה-הייבריד הרגיל מוסיף גם בלימה אוטומטית במצב חירום בעת פניה שמאלה, בקרת שיוט אדפטיבית, מושבים קדמיים חשמליים עם מיזוג וחימום, ריפודי עור, חלון גג פנורמי, בורר הילוכים אלקטרוני Shift by wire ומשטח טעינה אינדוקטיבי לסלולרי.
בקצה העליון משובצת גרסת ה-GT ליין של דגם הפלאג-אין. זו כבר כוללת גם ריפודי עור בשילוב זמש, דלת תא מטען חשמלית, תאורת מטריקס קדמית, חיישני חנייה קדמיים וחישוקי 19 אינץ'. תא המטען בגרסה זו מגיע בנפח של 540 ל', או כ-40 ל' פחות מגרסת הבנזין הרגילה.
המחירים לדגם ההיבריד עומדים בישראל על 230 אלף שקל ו-239 אלף שקלים תמורת דגם הפלאג-אין הייבריד.