אחרי תקופה ממושכת ללא רכב 7-מושבים נגיש, מתחילה היום יבואנית רכבי דאצ'יה לישראל קרסו מוטורס בשיווק ה-Jogger החדש. בניגוד לקודמו הארכאי שהוקדש בעיקר לבעלי עסקים עם תכנים מעט מחוספסים, וללא מערכות הגנה, ה-ג'וגר מנסה לגשר על העולמות והמגרעות ומציע רכב שמותאם לצד המוסדי והן לצד הפרטי, שבא לידי ביטוי בתיאורו כסוג של רכב "פנאי", כולל מרווח גחון הולם של 20 סנטימטרים ואמצעים שונים להובלה.
הג'וגר נמנה על נכסי דאצ'יה המעודכנים, המבוססים ברובם (למעט דאסטר) על רצפת רנו ניסאן CMF-B, וכמוהם הוא נראה יותר מתוחכם ופחות "טנדרי" בהופעתו. מבחינת פרופורציות הוא מעניק מרחבי מחיה טובים עם אורך של 4.55 מ' וסידור לשבעה אנשים. בסיס גלגלים של 2.89 מ', רוחב של 1.84 מ' וגובה של 1.63 מ' מבטיח, על הנייר שימושיות והרבה מקומות אחסון (מעל 20 ל') ופתרונות הובלה. בעניין זה, תא המטען שלו וורסטילי למדי עם אורך של 1480 מ"מ במצב מלא בו השורה השניה מקופלת וללא השורה השלישית, ו-1150 מ"מ ללא השורה השלישית בלבד. הנפח הוא בין 160 ל' במצב מלא (כל השורות זקופות) ו-712 ל' בקיפול השורה השלישית.
הדגם נחלק בארץ לשלוש רמות גימור: אסנטשייל, קומפורט וקומפורט פלוס. בציוד התקני שלו מערכת מדיה ראשית 8 אינץ' עם קישוריות לאפל ואנדרויד, בקרת שיוט עם מגביל מהירות, חיישני חניה מאחור (קדמיים רק בדגם היקר), מערכת שמע 4 רמקולים וצמד שקעי USB וכן תאורת LED. ברמות גימור גבוהות יותר הוא מקבל בנוסף בקרת אקלים דיגיטלית, מפתח חכם, חיישני תאורה וגשם, שמשות כהות מאחור, מסילות גג בצבע שחור, משענות יד לנהג, מצלמת נסיעה לאחור ועוד.
מפרט הבטיחות שלו מעורבב משני הקצוות, עם שימוש במערכות מולבשות תוצרת Movon שאחראיות על התרעות שונות מול הולכי רגל, סטיה מנתיב וזיהוי תמרורים, לצד שימוש במערכת אחת מקורית - בלימה אוטונומית. הדגם הבכיר ביותר מוסיף גם מערכת לניטור שטח נסתר במראות הצד. בהיבט הפסיבי מצויד בשש כריות אוויר.
המנוע היחיד בהיצע של הג'וגר הוא בנזין טורבו מוצמד אל תיבת ששה הילוכים ידנית. ההספק המרבי הוא 110 כ"ס ו-20.4 קג"מ הזמינים מ-1,750 סל"ד. מעמידה יאיץ ל-100 קמ"ש ב-11.2 שניות ומהירותו המרבית היא 183 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא 5.7 ל' בכל 100 קילומטרים (דרגת זיהום 5).
קרסו מוטורס תאפשר לאפיין את הג'וגר בהתאם לצרכים עם ציוד מקורי של היצרן; ניתן להוסיף לו מסיטי רוח, שטיחי גומי לתא המטען, תא אחסון לגג, צידנית קירור וכן וו גרירה, מנשא אופניים, מגניני דלתות, ספויילר וכן מדרכות צד - הכול כמובן בתוספת תשלום.
המחירים בישראל יחלו ב-105 אלף שקל לדגם הבסיסי, באמצע גרסת קומפורט תמורת 115 אלף שקלים והדגם היקר ביותר תמורת 120 אלף שקל.