גרסת כניסה מוזלת לפולקסווגן טיגואן אולספייס

דגם ה-5+2 של הקונצרן משווק בארץ עם מנוע נוסף ושתי רמות אבזור

ניר בן טובים

תגיות: פולקסווגן

Getting your Trinity Audio player ready...
שנה גודל פונט א א א א

יבואנית רכבי פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס משיקה בארץ גרסה חדשה ומוזלת מחיר של טיגואן אולספייס, רכב ה-5+2 החדש שהושק כאן לפני כמה חודשים. הוא יימכר בצמוד אל שתי חבילות אבזור הכוללות את מיטב מערכות הבטיחות וממשקי המדיה בחלל הנוסעים. דגם זה מצטרף אל מנוע ה-2.0 ל' טורבו  (200 כ"ס, 0-100 קמ"ש ב-7.8 ש', החל ב-234 אלף שקל) וינסה לאתגר מלמטה חלק ממתחריו בקטגוריה בהם פיג'ו 5008 וסקודה קודיאק (עימו הוא חולק כאמור הרבה מכללים).

גולת הכותרת הוא הצטרפות מנוע קטן יותר וחסכוני. זה מגיע בנפח 1.5 ל' טורבו המוכר לנו משלל גרסאות הקונצרן של חטיבות הליבה. הוא מפיק 150 כ"ס ו-25.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500 סל"ד בשידוך אל תיבת הילוכים DSG שבע מהירויות והנעה קדמית. ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 9.6 שניות והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת היא כ-12 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. 

הטיגואן, עם מידות של 4.7 מ' לאורך ו-2.78 מ' (תוספת של 21 ס"מ ו-11 ס"מ בבסיס הגלגלים), יימכר בשתי חבילות מובחנות: 'אלגנס' ו-'אלגנס פלוס'. בציוד התקני שלו תצוגה עלית, חישוקי 18 אינץ', תאורת LED בשני הקצוות, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מצלמות 360 מעלות, בקרת מדיה ראשית 8 אינץ', משטח טעינה אינדוקטיבי לסלולרי ועוד.

גרסת פלוס מגדילה חישוקים ל-19 אינץ', מוסיפה מושבים קדמיים חשמליים מרופדי עור ומחוממים עם פונקציית מיזוג וכן מתלים אדפטיביים עם מספר מצבי כיול. כל הדגמים מגיעים עם בקרות בטיחות חכמות כמו בלימת חירום אוטומטית כולל בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, סיוע ותיקון סטיב מנתיב, התרעה על תנועה צולבת מאחור ועוד. 

 מחירו בישראל עומד על 188 אלף שקלים כולל אגרת רישוי (2,400 שקל).