במחיר של 60 אלף שקל הושקה סוזוקי סלריו בישראל בשנת 2016 כיורשת לאלטו וספלאש, מחלוצות בשורת רכב ה"מיני" בתחילת העשור הקודם. אלא שביצועים פושרים, בטיחות טעונה שיפור ומתחרים קצת יותר אטרקטיביים לא אפשרו לדגם הזול ביותר של המותג היפני לתבוע את מקומו מול מתחרים מקוריאה או מאירופה. ב-2019 הסלריו התפוגגה מהשוק המקומי ואת מקומה ממלאת עד היום סוזוקי איגניס.
מסיבות דומות, סוזוקי סלריו נחתכה גם מהשוק האירופי לפני כמה שנים, אולם במזרח הרחוק העסקים כרגיל - הסלריו החדשה שהוצגה אמש בהודו (תחת חברת סוזוקי-מארוטי) עומדת על פלטפורמה חדשה לחלוטין, ולפי האנשים מאחוריה זוהי המכונית החסכונית ביותר בהודו עם מנוע בנזין.
בסלריו אין מגוון מנועים, כך שהכול מרוכז סביב ברירת המחדל: 998 סמ"ק שלושה צילינדרים עם 67 כ"ס ו-9 קג"מ העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבה ידנית 5-מהירויות או רובוטית חד-מצמדית. הביצועים די עצלים (0-100 קמ"ש ב-16 שניות) אבל בגרסה היעילה ביותר שלה, במשקל 800 ק"ג, שלוש הבוכנות הצנועות שלה צורכות רק 25 קילומטרים לליטר, שיפור של 23% ביחס לסלריו הראשונה.
כמו האיגניס, באלנו וסוזוקי סוויפט, הסלריו מסתירה מאחורי החזות המעודכנת שלה את פלטפורמת Heartect. הסלריו החדשה גם צומחת לעומת הדור הראשון, כאשר אורכו של הדגם החדש 3.7 מטרים, עשרה סנטימטרים יותר מהסלריו שנמכרה אצלנו וגם באירופה. גם בסיס הגלגלים של הסלריו גדל, אם כי הצמיחה מוגבלת ל-2 ס"מ בלבד.
הסלריו משקפת נוסח עגול, ייחודי שסוזוקי מתארת כעיצוב אורגני תלת מימדי. החלק האחורי די דומה לקודמו ונראה קצת יותר אנונימי מהחזית שם השקיעו בתאורת LED חלקית. פניה של הסלריו החדשה הוגבהו ומשווים לה הופעה שמחה יותר בזכות הפנסים הקמורים, הגריל העגול והפגושים החדשים ובחברה אומרים שיציעו מגוון רחב ועמוק של צבעים כדי לפתות את הנהגים הצעירים. עוד שיפור הוא בתא המטען של הסלריו שגדל מ-254 ל' ל-313 ל'.
בהתאם לגרסה הנבחרת, סוזוקי מציעה מסך ראשי בגודל 7 אינץ' עם אפליקציות שונות וקישוריות לטלפון החכם. הנדסת האנוש קצת יותר בוגרת מהדור הקודם אבל האבזור התקני די בסיסי, וזה כולל מיזוג אוויר, התנעה ללא מפתח, פקדים מגלגל ההגה, ממשק אפל ואנדרויד ובצד הבטיחות רק שתי כריות, מערכת ABS, בקרת סיוע לבלימה וחיישני חניה. זהו.
הסלריו תשאר כאמור בהודו וחלקים אחרים של המזרח הרחוק, ללא הפצה ליבשת המערבית או לישראל.