הדור השלישי של Flying Spur עבר תהליך "התבגרות" והפך למכונית הדגל של המותג הבריטי, ובעקיפין החליף את מולסאן שייצורה פסק. מאז חשיפתה בשנת 2019, החברה האנגלית מ-Crewe, שאמנם מתבססת על מכללים גרמניים בחלקים (בבעלות VW) ממשיכה להרחיב את שורותיה כדי לפרוש שמיכה רחבה ככל האפשר לטובת לקוחות חדשים ונאמנים. כעת, בעקבות מנועי ה- V8 וה- W12 שכבר משרתים אותה תקופה ממושכת, הודיעה בנטלי על ה- Flying Spur Hybrid החדשה, הכלאה שנייה של הפלאג-אין אחרי הבנטייגה והיעילה ביותר עד כה מבחינת חסכון וביצועים.
מתחת למכסה המנוע של בנטלי Flying Spur Hybrid שוכן מנוע V6 בנפח 2.9 ליטר המפיק 410 כוחות סוס ומומנט של 56 קג"מ. מנוע חשמלי נוסף מפיק 134 כוחות סוס ומומנט של 41 קג"מ. ההספק המשולב של המערכת ההיברידית הוא 536 כוחות סוס ומומנט של 76 קג"מ, מה שהופך שמעניק לה תוספת של 95 כ"ס ביחס לבנטייגה SUV הייבריד. כתוצאה מכך, מכונית הפאר המחושמלת מאיצה למאה קמ"ש תוך 4.3 שניות ויכולה להגיע למהירות מרבית של 285 קמ"ש.
שינויים אירודינמיים בקווי הפרופיל שלה ושיפורים במנוע ה-V6, מצביעים על כך כי ה- Flying Spur Hybrid היא ה"בנטלי "הידידותית" ביותר שיוצרה אי פעם, עם טווח משולב של יותר מ -700 ק"מ בשימוש הבנזין והחשמל. עם זאת, בנטלי טרם פרסמה נתוני צריכת דלק רשמייםץ סוללת ליתיום-יון 14.1 קוט"ש מאפשרת טווח חשמלי של 40 קילומטרים או 25 מייל על פי מחזור ה- WLTP של האיחוד האירופי (צפוי) וניתן לטעון אותה במלואה תוך שעתיים וחצי. בצפון אמריקה, מספר זה צפוי להיות פחות מ-20 מיילים בשל הליך בדיקת ה- EPA המחמיר יותר שגוזל כמה אחוזים מהטווח המרבי המוצהר.
באופן כללי, ניתן להבחין בין Flying Spur Hybrid לגרסה המסורתית שלה על ידי התגים הדיסקרטיים על הפגושים הקדמיים, פסי קישוט סגלגלים ויציאת הטעינה הממוקמת על הפגוש האחורי השמאלי. מגוון של 60 צבעים זמינים כולל שבע אפשרויות סטנדרטיות "שנבחרו בקפידה כדי להשלים את אופי וסגנון המכונית" אומרים בחברה. ניתן גם לקבל את מפרט Blackline המחליף את הכרום בדגשים שחורים ואת קישוט מכסה המנוע בצבע זהה. כסטנדרט, Flying Spur Hybrid מצוידת גלגלים בגודל 20 אינץ ', אך ניתן לאפיין אותו באופן אופציונלי עם גלגלי 21 אינץ' או אפילו 22 אינץ 'בעיצוב מולינר.
בפנים אנו מוצאים את החומרים האיכותיים הרגילים, אפשרויות התאמה אישית רבות, נוחות ותחושה יוקרתית הנגזרים מבעלות על מכונית של בנטלי. הכפתור החדש עבור מצבי E מחליף את מתג ההפעלה / עצירה המעניק גישה ליחידת ה- EV החשמלית, את המצב ההיברידי המאוזן יותר ואת מצב ההמתנה ש"מבצר" את האנרגיה של הסוללה לטווח חשמלי מרבי מתי שרוצים. תצוגת האינפורמציה הראשית וכל ואשכול המכשירים הדיגיטליים עודכנו בטווחים גרפים חדשים המציגים זרימת חשמל ונתונים סטטיסטיים נוספים למערכת ההיברידית, כגון רמת הסוללה והטווח הזמין. בנוסף, לבעלים יש גישה לשירותים מחוברים יותר מהסמארטפון שלו כדי לבדוק מרחוק טעינה, סטטיסטיקה של מכוניות ופונקציות נוחות.
בנטלי מחויבים לאסטרטגיית Beyond100 במטרה להפחית את פליטת המזהמים לאפס עד שנת 2030 ולהציג רכב חשמלי ראשון ומלא עד שנת 2025. כמו כל הדגמים שלה, ה- Flying Spur Hybrid יופק בקרייו, המפעל הביתי של בנטלי, שהוא בעצמו מאוד ירוק וידידותי לסביבה. לקוחות יוכלו לבצע הזמנות בקיץ הקרוב, כאשר המשלוחים הראשונים צפויים לפני סוף שנת 2021. המחירים יהיו מעט יותר יקרים מה-Flying spur הקונבציונלית ואם ניקח את ישראל כנקודת ייחוס, אז אנחנו מדברים צפונית ל-2 מיליון שקל, לפני תוספות.