קצת יותר מחצי שנה אחרי חשיפתה הרשמית, דלק מוטורס מתחילה בשיווקה של ב.מ.וו סדרה 5 המחודשת בישראל. דור שבע זכה למקצה עדכונים טכנולוגי וגדילה מתונה במידות, אך משמר כמיטב המסורת את התכונות הדינמיות של מכונית הסאלון הבווארית ולפחות בשלב הנוכחי, יימכר בארץ רק בדגם הפלאג-אין הייבריד, שיטת הנעה שהפכה להיות פופולרית מאוד בקרב מותגי היוקרה בשנתיים האחרונות בשל הטבות המס.
סדרה 5 המחודשת משקפת שילוב בין עיצוב חיצוני משודרג באזור הקדמי, האחורי ויחידות הפנסים, עם דגשים בחתימת ה-LED המשווים לה צורה יותר מחודדת וספורטיבית. בסך הכול לא מדובר בשינוי דרמטי, אלא כזה המיטיב עם הנוסח המקורי שלה וגם מנסה לשמור על אחידות משפחתית עם סדרה 3 החדשה. במידות הרשמיות חלה צמיחה סמלית של כ-2.5 סנטימטרים באורכה.
תא הנוסעים לא כולל שדרוגים אובר-מתוחכמים המשנים את הנדסת האנוש או התפאורה הכללית. ב.מ.וו מגייסים צג ראשי מוגדל אל 12.3 אינץ' במקום 10 אינץ', אבל מאחורי הקלעים פועלת כעת מערכת הפעלה דור שביעי של סדרת IDRIVE שאמורה לשפר את מהירות התגובות של המערכת והנגישות. המכונית תשווק עם שתי חבילות נפרדות - ה-M-ספורט וה-M סופרייר, כשבציוד התקני כל מערכות הבטיחות, מושבי עור חשמליים, ממשקי אפל ואנדרויד ועוד. גרסאות בכירות מוסיפות מערכת שמע 16 רמקולים של הרמן-קרדון, מצלמות היקפיות, חבילת וילונות, תאורת LED אדפטיבית ועוד הרבה.
הגרסה שתשווק היא ה-530e, וכנגזר מהאות המסופחת אל הספרות מדובר בדגם פלאג-אין הייבריד כאמור. המנוע מפיק 252 כ"ס ו-42.8 קג"מ, כאשר הכוח עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים אוטומטית 8-מהירויות רגילה. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-6.4 שניות ועד 235 קמ"ש מרביים ולרכב גם אופציית אובר-בוסט ל-10 שניות המעלה את הספקו המרבי ל-292 כ"ס. טווח הנסיעה החשמלי על הסוללה הוא 56 קילומטרים עד התרוקנות. טעינה משקע ביתי נאמדת ב-6 שעות ובעמדה מהירה יותר ב-3.5 שעות (כבל מוד 3).
המחירים בישראל יחלו ב-480 אלף שקל ועד 540 אלף שקל לגרסה הבכירה.