בשורה לשוחרי הביצועים מייד אין אמריקה. משפחת שברולט קמארו בישראל מעמיקה את שורותיה. היבואנית לישראל UMI החלה לשווק בימים אלה את גרסאות ה-סופר ספורט וה-ZL1 המפלצתיות שהפכו לשם דבר בקרב חובבי הנהיגה בארה"ב. עד כה, שווקה בישראל שברולט קמארו רק בדגם ה-LT עם מנוע ה-3.6 ל' המפיק 336 כ"ס ומאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 ש' ונמכר תמורת 344 אלף שקלים, ועד קרוב ל-400 אלף שקלים לדגם הקבריולה. UMI מסרה מדגם ה-LT במהלך שנת 2020 המאתגרת 18 יחידות. שני הדגמים החדשים, מהווים כאמור קפיצת מדרגה משמעותית בביצועים תמורת תוספת תשלום נכבדה.
דגם ה-סופר ספורט, שיימכר ב-420 אלף שקל, מעמיד על הכביש מנוע V8 בנפח 6.2 ל' המחלץ 455 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-62 קג"מ ב-4,400 סל"ד, מחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית 10-מהירויות והנעה אחורית. הוא מאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4 שניות ומוגבל כמובן אלקטרונית ל-250 קמ"ש. הוא כולל גם סט בלמים של ברמבו עם 4 בוכנות לקליפר על שני הסרנים וחישוקי 20 אינץ' על צמיגי 245/40 מלפנים ו-275/35 מאחור.
דגם ה-ZL1 לעומת זאת, מתרגם לכביש כוח אש של משחתת וביצועים תוקפניים שמחייבים יד מבוקרת על ההגה ורגל אחראית על המצערת. בחרטום שלו אמנם תמצאו את מנוע ה-V8 המשותף לשניהם, אבל העוצמה מתוגברת ל-650 כ"ס וקרוב ל-90 קג"מ המושגים כבר ב-3,600 סל"ד. גם הוא מחובר לתיבת הילוכים 10-מהירויות אוטומטית ואת ההאצה ל-100 קמ"ש מסיים ב-3.5 שניות בלבד. הוא מוסיף על דגם הסופר-ספורט צמיגים מוגדלים, בלמים מחוזקים, דפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ובקרת שיכוך אדפטיבית עם מספר מצבי כיול. המחיר לדגם זה, 595 אלף שקלים. צריכת הדלק בעיר אם תהיתם, בסביבות ה-5 ק"מ לליטר בנזין.
למרות פער המחירים שחוצה ביניהן, שברולט לא הפשיטו את האבזור עבור מי שמסתפק בגרסת הסופר-ספורט ה"צנועה"; בציוד התקני תמצאו מערכת מדיה 8 אינץ', בקרת אקלים מפוצלת, תאורת אווירה עם 24 גוונים, קיט השחרה חיצוני, ספוילר אחורי מוגבה, חיישנים היקפיים, מצלמת מראה פנימית, מערכת שמע של חברת BOSE עם תשעה רמקולים, קישוריות בלוטות' לשני מכשירים במקביל ועוד. דגם ה-ZL1 מחליף את מושבי הספורט התקניים בזוג מושבי רקארו, ספויילר אחורי שונה (דגם 'ספורט'), דוושות ספורט בגימור מתכת, מושבים, הגה וידית הילוכים בציפוי זמש מייקרופייבר ועוד. לשני הדגמים כל מערכות הבטיחות המקוריות של היצרן.
"שברולט קמארו נחשב במשך עשרות שנים כאייקון אמריקאי, גרסאות הקצה שלו עברו שיפורים וכעת, בנוסף לכח הרב וחווית השיגור הן מתאימות גם לנהיגת מסלול וביצועים גבוהים. הבאתם לישראל היא חלק מהאסטרטגייה של UMI להכיר לקהל הישראלי את כל מנעד הדגמים של שברולט ודגמי הקצה האלה הם הראשונים מבין רשימה של דגמים ייחודיים שעתידים להגיע לישראל בשנה הקרובה". כך מסר אור קליין, סמנכ"ל מוצר ומכירות ב-UMI.