צפירת הרגעה לחובבי מכוניות הביצועים המנסרות של אאודי-ספורט; על פי דברים שמסר לאחרונה מנכ"ל אאודי מרקוס דוסמן לכלי התקשורת במינכן, דגמי הבנזין והדיזל של החברה ימשיכו לפחות עוד "10-15 שנים", כך ציין בפניהם ימים ספורים לפני שאאודי תפיץ רשמית תכניות קונקרטיות אודות הטמעת מערכות הינע חדישות במסגרת מיזם 'ארטמיס' שכורך בתוכו מהפכת חשמל-הייבריד ארוכת טווח.
אילו השפעות תהיינה על מותגי הליבה העממיים של פולקסווגן עוד מוקדם לדעת. אאודי היא זו שמובילה את הפיתוחים הטכנולוגיים של מחלקות המחקר וההנדסה בכלל הקונצרן, אבל ההערכות הן שפולקסווגן, סיאט ו-סקודה ימשיכו עם מנועים מסורתיים קצת מעבר לטווח של 10-15 שנים בשל הפריסה הגאוגרפית הנרחבת שלהם. כך או אחרת, דוסמן טוען שהוא לא מוטרד כלכלית לזנוח מנועי בערה לטובת חשמל טהור, שכן לדבריו "אפשר להגן על הסביבה וגם לקצור הצלחה מסחרית".
הרבה חידושים והפתעות צפויים ממותג אאודי בשנים הקרובות תחת פרויקט 'ארטמיס', בראש ובראשונה מערכות הינע חשמליות עוצמתיות משתלבות עם נהיגה אוטונומית בדרגה 4 או 5 בהתאם לרגולציות. משפחת ה-אי-טרון תמשיך לצמוח ולהגדיל את אחיזתה בשוק הרכב וגם בישראל חווינו זאת אפילו במהלך 2020. עד שנת 2025 חוזים אאודי כי ימכרו בסביבות 30 כלי רכב חשמליים, לפחות 20 מהם ללא סיוע ממנוע בערה. "אני מעריך ש-40% מכלל המכירות שלנו בעוד 5 שנים יהיו של רכבי EV. כבר בשנה הנוכחית (2021), אנחנו נציע 12 כלי רכב חשמליים טהורים ושבעה כלי רכב היברידיים".