משקל, אם לא ידעתם, הוא האויב מספר אחת של ביצועים. אבל בחברת AddArmor האמריקנית אומרים שהפרארי 458 המשוריינת, שהוסיפה עשרות קילוגרמים למשקלה בזכות מיגונים ותרכובות מחוזקות עמידות בפני התקפות ירי, עדיין מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות ועד מהירות מרבית של 325 קמ"ש על מנוע ה-V8 האמתני שלה שמוריד לכביש מעל 560 כ"ס.
הרעיון של מכונית אקזוטית ממוגנת סותר את כל היתרונות הגנטיים שלה. כלי רכב משוריינים קיימים בהרבה מאוד דגמים גדולים מקבוצת ה-SUV או הלימוזינות, אבל מאחורי האמירה הזו שאפשר לבלום ניסיונות התנקשות גם ברכבי-על, עומד עקרון אחד מאוד הגיוני לשיטתם: "מכוניות כבדות הן איטיות - ומטרה איטית היא מטרה קלה".
אם ג'יימס בונד היה איטלקי יתכן כי היה בוחר במכונית המשוריינת של פרארי, אבל לא בטוח שהייתה מספקת לו הגנה לאורך זמן ממושך כמו באסטון מרטין הדמיונית של ענף Q המיתולוגי. ב-Addarmor משתמשים ב-458 כמעין פרזנטורית ליכולות ההנדסיות של החברה במיגון כלי רכב מפני ירי ופעילות עוינת שלרוב מסתכמים במאות קילוגרמים של פלדה ואלומיניום, אבל היא עדיין מסוגלת לחלץ את הנהג מפגיעות קשות עם מחצית מהמיגון הסטנדרטי שהם בדרך כלל מייצרים עבור לקוחות.
היא מוגדרת בלקסיקוו הבליסטי ברמת מיגון B4, והמשמעות היא שירי מנשק מסוג מגנום 0.44 למשל, או כל אקדח טיפוסי אחר, ירי מנשק אוטמטי קל וכדומה - לא יחדור את המעטפת. בחזית הקדמית החליפו את הזגוגית לשמשה רב-שכבתית עם תרכובות אקריליות ופולימר שיוצרים "כריך" של שכבות ממוגנות, וכך גם היא מחוזקת במרכב, שרובו ממילא עשוי סיבי פחמן - אחד החומרים החזקים ביותר (ועם זאת הקל) בתעשיית הרכב העולמית.
חבילת המיגון הפאסיבית היא רק חלק מהצעצועים שאפשר לאפיין את ה-458. מי שבכל זאת רוצה להרגיש כמו סוכן הוד מלכותה, ניתן גם לצייד אותה בפגושים פורצי מחסומים, ראיית לילה, חריצים מיוחדים לכלי נשק מוסתרים ואפילו ידיות פתיחה שמסוגלות לחשמל את מי שמנסה לשדוד את הנהג או לגנוב את המכונית.
כמה עולה? גרסת האב-טיפוס המשוריינת לפניכם תומחרה ב-625 אלף דולר, שהם כ-200 אלף דולר נוספים על פני דגם המפעל של פרארי. בתוך כך, חבילת המיגון המוצעת זמינה גם עבור כלי רכב פשוטים כמו טויוטה קורולה או הונדה סיוויק, ואותה ניתן לרכוש תמורת סכום סמלי של 30 אלף דולר.