סוזוקי ויטארה נפרד ממערכות התרעה בסיסיות ומקבל בקרות בטיחות מתקדמות. היבואנית לישראל מכשירי תנועה פרסמה השבוע כי החלה לשווק את דגמי ויטארה טורבו 1.4 ל' בלבד בגרסאות הנעה קדמית והנעה כפולה עם מעטפת הגנה מתקדמת ובמחירים שיחלו ב-135 אלף שקלים ועד 152 אלף שקלים לגרסה היקרה ביותר במשפחה עם חבילת צבע מיוחדת. הויטארה מצטרף בזאת גם לדגמי באלנו, ג'ימני, קרוסאובר להם כבר מערכות אלה מזה מספר חודשים.
במסגרת השדרוגים תמצאו מערכות מבוססות מצלמה וחיישנים כפולים מסוג DSBS המסייעים לבלימה והאטה אוטומטית בשעת חירום ונחשבים למתקדמים יחסית בפלח העממי. מכך אתם יכולים להקיש שהויטארה מגיע עם בלימה אוטונומית כמובן, אך גם כולל בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לתיקון סטיה מנתיב, זיהוי שטח מת במראות הצד, התרעה מפני קרבה מסוכנת להולכי רגל וכן התרעה מפני תנועה צולבת מאחור בנסיעה עד 8 קמ"ש.
הויטארה 1.4 טורבו מפיק 140 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-22.4 קג"מ מ-1,500 סל"ד ומחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות על בסיס הנעה קדמית או כפולה. מהיבואנית נמסר כי משנת 2015 נמסרו בארץ קצת יותר מ-14 אלף דגמי ויטארה. דגמי ה-4X4 כוללים גם בקרת ירידה במדרון ותמיכה ממערכת אחיזת שטח אלקטרונית Allgrip עם מספר מצבי כיול.