עד שקיה יגיעו להסכמה מה עושים עם סטינגר GT בעידן של כיווץ מנועים והתחשבות באיכות הסביבה, מכונית הספורט-סאלון החזקה שהוצגה לפני שלוש שנים עם הנעה אחורית ורמת הידור מושקעת, מאמצת לה מיקרו-מתיחת פנים שנוגעת בעיקר בכמה רכיבים קוסמטיים בחוץ ובפנים. היא תושק רשמית בתחילת שנה הבאה וסביר שאת כל העדכונים הסמליים במסגרת הרענון שלה נראה אצלנו גם כן במהלך 2021.
כמו בהרבה מקרים שבהם הקוסמטיקה באה לפני התכלית, תאלצו לחדד את חוש הראייה כדי להבחין בשינויים. בקיה אומרים שביצעו שינויים במבנה הפגושים ובחתימות ה-LED, עיצבו מחדש את "חרטום הנמר" המסורתי ועשו עוד קצת ליטושים באזור הזנב. תהיינה אופציות מורחבות למרכב עם מערכת פליטה בעלת יציאות כפולות מוגדלות, קיט כרום וחישוקים חדשים בגדלי 18-19 אינץ' וחבילת "BLACK" מושחרת עבור מי שמחפש עוד קצת בידול (מקומץ האנשים שרכשו אותה בישראל). בסך הכול מדובר בשדרוג מינימלי.
בתא הנוסעים תוכלו להבחין בשניים-שלושה משתנים: צג ראשי מוגדל ל-10.25 אינץ' עם מהירות תגובה משופרת, מראת פנים נטולת מסגרת, מסגרות כרום באזורים שונים, תאורת אווירה עם 64 גוונים וכן מושבי עור-נאפה בגוונים חדשים כולל חום, כחול, בז' ועוד.
הרכב המנועים ימשיך ללא שינוי: 2.0 ל' טורבו בהספק של 256 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-6.5 ש' והמנוע הבכיר עם ששה צילינדרים בנפח 3.3 ל' טווין-טורבו, 370 כ"ס והאצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות. תיבת ההילוכים גם היא ממשיכה כמובן באותה מתכונת עם 8מהירויות. בקיה ממשיכים לבחון בימים אלה חלופה חשמלית למערכות ההינע בסטינגר כדי לא להקריב את התדמית הספורטיבית שבנו סביבה אחרי דור אחר בלבד. האם זה יצליח? את התשובות נדע כנראה רק בשנה הבאה.
הסטינגר נמכרת כיום בישראל ב-293 אלף שקלים (2.0 ל') ועד 390 אלף שקלים (3.3 ל' V6).